Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Використання QR-коду в процесі викладання іноземної мови в закладах вищої освіти
    (2023) Мусійчук, Світлана Миколаївна; Зуєнко, Неля Олександрівна; Левицька, Людмила Ярославівна
    Стаття присвячена аналізу використання QR-кодів під час викладання іноземної мови в закладах вищої освіти; авторами приведені деякі основні аспекти концепції використання QR-кодів в освітньому процесі. Для досягнення поставленої мети було проведено аналіз наукової літератури, а також експериментальну роботу з використанням під час проведення модульної контрольної роботи QR-кодів. Встановлено, що використання QR-кодів у процесі викладання іноземної мови виявилося ефективним інструментом: у здобувачів освіти підвищився середній бал за модульну контрольну роботу. Також здобувачі відзначили покращення своєї мотивації та залученості до освітнього процесу; було відзначено зручність використання QR-кодів, доступність до додаткових матеріалів, відео посилань та інших ресурсів. Зазначено, що практика викладання іноземної мови свідчить про те, що за останні роки відбулися суттєві зрушення, насамперед, через широке впровадження інформаційно-комунікаційних технологій засобів навчання, а також використання інноваційних методично-дидактичних підходів, що дало змогу запроваджувати в процес навчання цифрові інструменти. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю аналізу ефективності використання QR-кодів в освітньому процесі при викладанні іноземної мови. Авторами був проведений педагогічний експеримент, в якому взяли участь 46 здобувачів освіти Львівського національного університету імені Івана Франка, Національного університету біоресурсів і природокористування України та Національного університету харчових технологій, віком 18–19 років, серед яких 78% жінок та 22% чоловіки. Досліджено, що використання QR-кодів в процесі викладання іноземної мови може бути ефективним інструментом для покращення якості навчання, а також при проведенні контрольних та модульних контрольних робіт. Авторами рекомендується впровадження використання QR-кодів у практику викладання іноземної мови в закладах вищої освіти
  • Ескіз
    Документ
    Organizational and economic mechanism of regulation of international educational migration
    (2020) Reznik, Nadiia; Fedun, Igor; Smutchak, Zinaida; Petukhova, Olga; Artamonova, Galina
    The article considers the peculiarities of migration processes in Ukraine. Attention is focused on the trends of educational migration. The positive and negative consequences of educational migration for recipient countries and donor countries have been identified. The purpose of the article is to reveal the features of modern educational migration, in particular in Ukraine, as an urgent problem of higher education, to identify its features, consequences and identify the main measures to ensure its regulation. Organizational and economic bases of the mechanism of management of educational migration are developed, formation of which is impossible without building active cooperation of the basic subjects - institutional bodies of the state, employers, establishments, public organizations, youth volunteer organizations and associations and able-bodied young citizens entering the market of educational services, and later on the labor market (based on a survey conducted to identify the level of potential educational migrants). В статті розглядаються особливості міграційних процесів в Україні. Увага акцентована на тенденціях прояву освітньої міграції. Виявлено позитивні та негативні наслідки освітньої міграції для країн-реципієнтів та країн-донорів. Мета статті полягає у розкритті особливостей сучасних освітніх міграцій, зокрема в Україні, як актуальної проблеми функціонування вищої освіти, виявленні її особливостей, наслідків та виявленні основних заходів щодо забезпечення її регулювання. Розроблено організаційно-економічні засади механізму управління освітньою міграцією, формування якого неможливе без побудови активної співпраці основних суб’єктів – інституційних органів держави, роботодавців, установ, громадських організацій, молодіжних волонтерських організацій та об’єднань і працездатних молодих громадян, які виходять на ринок освітніх послуг, а згодом і на ринок праці (на основі проведеного соціологічного дослідження, з метою виявлення рівня потенційних освітніх мігрантів).
  • Ескіз
    Документ
    The role of a pedagogical staff for providing the quality of higher education
    (2020) Bebko, Svitlana
    The article analyzes the notion of quality of higher education and the role of the teaching staff in the education processes. There have been featured the key trends that influence the activity of the departments of higher education institutions and increase their importance for providing quality of higher education. The theoretical foundations of the department functioning in the higher education system of Ukraine are generalized. In the process of research the author can conclude that: innovative changes occurring in higher education need to address the important issues of ensuring the quality of higher education; the effectiveness of the quality of higher education depends largely on the teaching staff of the departments; during the years of Ukraine's independence, both the negative and the positive phenomena occurred in the teaching staff of the department; it is important to improve the system of remuneration of teachers of higher education institutions, their social security, and to improve the conditions of their professional activity in accordance with European standards; efficiency of use of modern information technologies requires considerable financial and modern logistical support from the state. У статті проаналізовано поняття якості вищої освіти та роль професорсько-викладацького складу в навчально-науковому процесі. Охарактеризовані ключові тенденції, що впливають на діяльність кафедр вищих навчальних закладів, які підвищують їх значення в забезпеченні якості вищої освіти. Узагальнено теоретичні засади функціонування кафедри в системі вищої освіти України. Сформульовано висновки: інноваційні зміни, які відбуваються в сфері вищої освіти, потребують вирішення важливих питань забезпечення високої якості вищої освіти; ефективність якості вищої освіти в значній мірі залежить від професорсько-викладацького складу кафедр; за роки незалежності України в роботі професорсько-викладацького складу кафедри відбулися як негативні, так і позитивні явища; важливо вдосконалити систему оплати праці викладачів вищих навчальних закладів, їх соціальне забезпечення, поліпшення умов їх професійної діяльності відповідно до європейських стандартів; ефективність використання сучасних інформаційних технологій вимагає значної фінансової підтримки з боку держави, сучасного матеріально-технічного забезпечення.
  • Документ
    Спеціальна медична спрямованість фізичного виховання до студентів у ЗВО
    (2020-02) Топчієва, Ганна Олександрівна
    У статті розглянуто питання організації фізичного виховання у спеціальних медичних групах. Вивчення особливостей занять фізичним вихованням в спеціальних медичних групах, проблеми та перспективи діяльності, спрямованої на профілактику захворювань та зміцнення здоров’я студентів. The article deals with the organization of physical education in special medical groups. Study of the features of physical education in special medical groups, problems and prospects of activities aimed at preventing diseases and promoting the health of students.
  • Ескіз
    Документ
    Значення кафедри в забезпеченні якості вищої освіти
    (2019) Бебко, Світлана Вікторівна
    У статті проаналізовано поняття якості вищої освіти та роль професорсько-викладацького складу у навчально-науковому процесі. Охарактеризовані ключові тенденції, які впливають на діяльність кафедр вищих навчальних закладів та підвищують їх значення у забезпеченні якості вищої освіти. Узагальнені теоретичні основи функціонування кафедри в системі вищої освіти України. Сформульовані висновки: інноваційні зміни, які відбуваються у сфері вищої освіти, потребують вирішення важливих питань забезпечення високої якості вищої освіти; ефективність якості вищої освіти значною мірою залежить від професорсько-викладацького складу кафедр; за роки незалежності України у роботі професорсько-викладацького складу кафедри відбулися як негативні, так і позитивні явища; важливо вдосконалити систему оплати праці викладачів вищих навчальних закладів, їх соціальне забезпечення, покращення умов їх професійної діяльності згідно європейських стандартів; ефективність використання сучасних інформаційних технологій потребує значної фінансової підтримки з боку держави, сучасного матеріально-технічного забезпечення.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи розвитку ринку освітніх послуг України з урахуванням китайського досвіду
    (2018) Бебко, Світлана Вікторівна
    У статті проаналізовано стан розвитку ринку освітніх послуг Китаю та виявлено особливості його функціонування. Показані ключові тенденції зростання ролі вищих навчальних закладів у забезпеченні зростання економіки країни. Узагальнені теоретичні основи функціонування ринку освітніх послуг Китаю. Запропоновані науково-практичні пропозиції з питань запровадження кращих елементів китайського досвіду у вітчизняну практику. Зокрема, такі як: модернізація навчальних закладів, у тому числі на основі застосування механізмів державно-приватного партнерства; розробка та впровадження реалістичних пропозицій з удосконалення механізму бюджетного фінансування діяльності вищих навчальних закладів; розробка та впровадження сучасних інноваційних освітніх технологій, у тому числі технологій дистанційної освіти; підтримка взаємодії вищих навчальних закладів із науковими установами та роботодавцями. The article analyzes the state of development of Chinese education services market and reveals the peculiarities of its functioning. There has been shown the key tendencies of growing the role of higher education institutions in providing the growth of national economy. There has been generalized the theoretical basics of functioning of Chinese educational services market. There has been suggested the scientific and practical items about introducing the best elements of Chinese experience into our practice. Namely, these are: modernization of education institutions, including the usage of state and private partnership; developing and introducing the modern innovation education technologies, including technologies of distance learning; support of interaction of higher education institutions with scientific institutes and employers.
  • Ескіз
    Документ
    Система вищої освіти як об'єкт наукового дослідження
    (2017) Бебко, Світлана Вікторівна
    Проаналізовано поняття вищої освіти, її зміст та функції. Досліджено поняття системи вищої освіти та основи її функціонування. Виділено ключові тенденції організації вищої освіти, а саме: організація навчання разом із замовниками; участь бізнесу у формуванні програм, цільові замовлення; великий обсяг самостійної роботи студента, формування індивідуальних траєкторій навчання; великий вибір навчальних курсів; орієнтація на компетентності та результат. The article analyzes the notion of higher education, its contents and functions. There has been studied the notion of higher education and the essentials of its functioning. There has been distinguished the key tendencies of higher education organization, namely: organization of study together with customers; business participation in forming the programs, targeted orders; a great deal of self-learning courses, the formation of individual directions of study; a wide of courses; focus on competence and results.
  • Ескіз
    Документ
    Значення вищої освіти у сучасних соціально-економічних трансформаціях
    (2017) Бебко, Світлана Вікторівна
    Розглянуто значення вищої освіти як підсистеми національної економіки. Проаналізовано основні напрями розвитку вищої освіти, а саме: визначна роль освіти у становленні економіки знань; диверсифікація джерел фінансування;інтернаціоналізація та глобалізація освіти тощо. Досліджено головні тенденції підвищення значення вищої освіти (децентралізація і демократизація управління; розширення автономії та самоврядування вищих навчальних закладів з одночасним посиленням контролю з боку суспільства; прийом студентів на навчання на основі незалежного оцінювання знань, кредити для студентів; рух в бік ринкових моделей організації, управління і фінансування освіти).