Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Відзеркалення системно-історичних аспектів вивчення лікувальних мінеральних вод як елементу гідромінеральних ресурсів(2021) Кучмістова, Олена Федосіївна; Кучмістов, Віктор Олексійович; Черницький, Вадим Ігорович; Майборода, Олена ІванівнаПроведено дослідження природнорекреаційного потенціалу України як напряму медичного забезпечення військовослужбовців. Увага акцентована на ключових хронологічних етапах застосування мінеральних вод – одного з найпотужніших і найдавніших лікувально-оздоровчих методів. Сформульоване чітке уявлення про еволюцію застосування рекреаційних ресурсів паралельно зі становленням курортної справи. Вичленено сім основних етапів поступового вивчення та застосування мінеральних вод, лікувально-оздоровчі можливості яких вважаються одним із найпотужніших природно-кліматичних факторів. The study of the natural and recreational potential of Ukraine as a direct medical care of the military servicemen was carried out. Respect is focused on the key chronological stages of mineral water stagnation - one of the most difficult and oldest healing methods. Formulated a statement about the evolution of the stagnation of recreational resources in parallel with the development of the resort. We have singled out the following main stages of step-by-step cultivation and stagnation of mineral waters, recreational and health-improving possibilities, which are considered to be one of the most severe natural and climatic factors.Документ Management of business processes of enterprises on the example of "Rosinka" llc(2018) Tur, Olesya; Matusevich, AnastasiaThe trends in the market of soft drinks, mineral and other waters in Ukraine were analyzed, in particular: the part of mineral water, sweet sparkling drinks, kvass and other drinks in the segment of soft drinks market was identified; leaders of sales in the soft drinks market in the segment of "mineral water" were identified (IDS Group Ukraine and Coca-Cola HBS), and the largest producers of soft drinks in the segment of "soft drinks" were identified (Coca-Cola, PepsiCo, Obolon, Akvaplast, Panda, Erlan). The business processes of "Kiev factory of soft drinks "ROSINKA" LLC were analyzed. It was established, that the company is built in compliance with the functional approach of business process modeling, in particular each unit has its own functions and is responsible for the implementation of specific business processes: production, marketing, sales of finished products. The model of business system was developed on this ground. And this model complies with the requirements of State Standard of Ukraine ISO 9001:2015 and covers more than 90% of the company activity, in particular: raw materials supply, production, storage, sale and quality control at every stage. The main stages of evaluation of the management of business processes at the enterprises were analyzed. As a result, there is a possibility to identify a key business process at the studied beverages enterprise at the initial stage and to present a model of this process. It consists in the transformation of incoming resources (raw materials) into outcoming resources (finished drinks) with help of a special mechanism, which includes labor, energy resources, fixed assets, software, including compliance with the internal regulatory and administrative documentation. At the next stage of the analysis of the efficiency of management of business processes at "ROSINKA" LLC the system of indicators was created and analyzed, in particular, costs of business processes (fixed assets, labor and material resources). Проаналізовано тенденції змін на ринку безалкогольних напоїв, мінеральних та інших вод в Україні, зокрема: виділено частки мінеральних вод, солодких газованих напоїв, квасу та інших напоїв у сегменті прохолодних напоїв; виявлено лідерів продажу на ринку безалкогольних напоїв у сегменті «мінеральна вода» (IDS Group Ukraine, Coca-Cola HBS) та найбільші виробники безалкогольних напоїв у сегменті «солодкі газовані напої» (Coca-Cola, PepsiCo, Оболонь, Аквапласт, Панда, Ерлан). Проаналізовано бізнес-процеси Товариства з обмеженою відповідальністю «Київський завод безалкогольних напоїв «РОСИНКА». Виявлено, що підприємство побудоване за функціональним підходом моделювання бізнес-процесів, зокрема кожен структурний підрозділ має власні функції та відповідає за реалізацію конкретних бізнес-процесів: виробництво продукції, маркетинг, збут готової продукції. На основі цього була розроблена модель бізнес-системи, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та охоплює більше 90% діяльності підприємства, зокрема: процеси забезпечення сировиною, виробництво, зберігання, збут та контроль якості на кожному етапі. Проаналізовані основні етапи оцінювання управління бізнес-процесами на підприємствах. Це дало можливість на початковому етапі оцінювання виявити ключовий бізнес-процес на досліджуваному підприємстві по виробництву напоїв та представити модель даного процесу. Вона полягає у перетворенні вхідних ресурсів (сировини та матеріалів) на вихідні (готові напої) за допомогою спеціального механізму, який включає трудові, енергетичні ресурси, основні засоби, програмне забезпечення, включаючи дотримання вимог нормативно-розпорядчої документації. При наступному етапі аналізу ефективності управління бізнес-процесами на ТОВ «КЗН «РОСИНКА» були сформовані та проаналізовані системи показників, зокрема, вартості бізнес-процесів (основних засобів, трудових та матеріальних ресурсів).Документ Використання гідромінеральних ресурсів Хмельницької області для розвитку СПА–індустрії(2015) Вербова, Юлія Володимирівна; Коваль, Ольга АндріївнаЗдійснено оцінку родовищ, фізико–хімічних особливостей мінеральних вод Хмельниччини. Це дало змогу визначити, що води типу «Нафтуся» Збручанського родовища є найбільш цінними гідромінеральними, бальнеологічними ресурсами. Оцінка гідромінеральних ресурсів Хмельниччини необхідна для вибору напрямку освоєння тих чи інших об’єктів рекреаційного природокористування, зокрема розширення інфраструктури санаторно–курортних закладів, готелів із наданням СПА–послуг. Проаналізувавши інфраструктуру готельного господарства Хмельниччини, було виявлено, що перспективним є питання проектування нових закладів розміщення та реінжиніринг вже існуючих підприємств, акцентуючи бальнеологію, інноваційні СПА–послуги, як пріоритетний напрямок. As a result of these studies the estimation of deposits of physical and chemical characteristics of mineral waters interest. This made it possible to determine what type of water «Naftysia» Zbruchansky deposits are the most valuable hydro, spa resources. Evaluation of hydro resources Khmelnytsky necessary to choose the direction of development of various objects recreational nature, including infrastructure expansion spa, hotels with spa services provision. Analyzing infrastructure hotel industry Khmelnytsky, it was found that the design of a promising new accommodation facilities and reengineering of existing business, focusing SPA, innovative spa services as a priority.Документ Vending as perspective direction of enterprises development that operate on mineral water market(2013) Badeshchenkova, Кaterina; Zorenko, A. V.; Krainiuchenko (Fornolyak), OlgaThe essence of vending business and level of its development in Ukraine is described. The different types of vending machines are considered, that it is possible to use for trading in mineral water. Vending machines that are most suitable for trading in mineral water are described. The advantages and disadvantages of vending machines use are given.Документ Яку воду можна пити?(2004) Прибильський, Віталій Леонідович; Остапенко, Валентина ВасилівнаДієтологи рекомендують щоденно вживати 6-8 склянок питної води. Але дуже важливо, щоб вона була максимально чистою. Для тих, хто продовжує користуватися водопровідною водою, спеціалісти рекомендують відстоювати її не менше доби, пити лише кип’яченою. Бутильована вода, добута з глибин Юрського горизонту, найчистіша й природно збалансована. За визначенням міжнародних фахівців, вода вважається бутильованою, якщо вона відповідає державним стандартам. Гігієнічним вимогам, розлита в гігієнічну місткість і продається для споживання людьми. Практично в усьому світі лікувальну мінеральну воду можна купити лише в аптеці. Варто наголосити: достовірний аналіз кожного зразка води про¬водять лише за визначеними ГОСТом, сертифікованими методами контролю в акредитованій лабораторії. Некомпетентна оцінка якості води, незнання методів контролю перешкоджають активному розвитку виробництва бутильованих вод в нашій державі.