Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Передумови та основні принципи розвитку агрохолдингів(2011) Данкевич, Андрій ЄвгеновичУ статті розкрито механізми формування агрохолдингів у сільському господарстві, висвітлено переваги та недоліки їх діяльності та науково обґрунтовано рекомендації щодо перспектив подальшого розвиткуДокумент Методичний підхід до вибору маркетингової стратегії підприємства ресторанного господарства(2011) Шталь, Тетяна ВалеріївнаЗапропоновано методичний підхід до вибору альтернативних маркетингових стратегій для підприємства ресторанного господарства (ПРГ). Запропоновано розглядати ПРГ як поліфункціональний та багатосуб’єктний об’єкт.Документ Theoretical and practical aspects of the formation of an integrated quality management system in milk processing enterprises(2021) Mohylevska, Olha; Abuselidze, Hiorhi; Dragan, Olena; Gorovij, Vasyl; Opanasiuk, VitaliiСтаття присвячена вивченню теоретичного та практичного аспектів побудови інтегрованої системи управління якістю молокопереробного підприємства. Доведено, що управління якістю ‒ це безперервний процес впливу на виробництво шляхом послідовного впровадження логічно взаємопов'язаних функцій для забезпечення якості. Інтегрована система управління якістю ‒ це сукупність структур і процедур, процесів і ресурсів, які необхідні для впровадження управління якістю. Це має бути невід'ємною частиною системи управління підприємством і вона повинна забезпечувати впевнене керування організацією та / або споживачем щоб товар чи послуга відповідали встановленим вимогам якості. Доведено, що в процесі прийняття рішення щодо організації системи менеджменту якості, заходи визначені та плануються для досягнення їхніх цілей. Поєднання цих заходів становить планову організаційну діяльність. Для кожного із заходів, включених до плану, умови реалізації та відповідальність за виконання є обов’язкою. Оскільки система управління якістю фактично охоплює всі сфери організації, то, звичайно, процеси створення та впровадження системи управління якістю на підприємстві будуть пов'язані зі зміною організаційної структури управління. The article is devoted to the study of theoretical and practical aspects of building an integrated quality management system at milk processing enterprises. It is proved that quality management is a continuous process of influencing production by consistently implementing logically interrelated functions to ensure quality. An integrated quality management system is a set of structures and procedures, processes and resources required to implement quality management. It should be an integral part of the enterprise management system and should provide the management of the organization and / or the consumer with confidence that the product or service will meet the established quality requirements. It is proved that in the process of making a decision on the organization's quality management system, measures are defined and planned to achieve the goals. The combination of these activities makes up the plan of organizational activity. For each of the activities included in the plan, the conditions for implementation and responsibility for implementation are determined. Since the quality management system actually covers all areas of the organization, then, of course, the processes of creating and implementing a quality management system in the enterprise will be associated with a change in the organizational structure of management.Документ Формування системи адаптивного стратегічного управління розвитком організації(2016) Вороніна, Алевтина Вікторівна; Зєніна-Біліченко, Антоніна СергіївнаОдним із найважливіших напрямів забезпечення сталості економіки є розробка та впровадження ефективної системи адаптації до змін зовнішнього середовища підприємств, що сприятиме його стабільному функціонуванню на ринку, здобуванню конкурентних переваг, незважаючи на значні впливи політичних, економічних та соціальних чинників. Це актуалізує дослідження системи адаптивного стратегічного управління розвитком організацій. У статті виділено фактори адаптивного управління сучасним підприємством, визначено зміст та особливості поняття «адаптація», досліджено інструменти адаптації підприємства, розглянуто основні принципи побудови системи адаптивного управління підприємством, запропоновані етапи розробки системи формулювання методології стратегічного адаптивного управління, проаналізовано механізм формування стратегічної адаптації. Запропоновані заходи сприятимуть перетворенню організацій на систему, що здатна адекватно реагувати на виклики сучасності, інноваційне удосконалення менеджменту підприємств з метою його подальшого розвитку. One of the most important courses of economics sustainability is the development and implementation of effective system of enterprises adaptation to changes of external environment that will contribute to its smooth functioning on the market, obtaining competitive advantages, despite significant impact of political, economic and social factors. This study updates the adaptive strategic management of organization development system research. The article highlights the factors of adaptive management of modern enterprise, defines the content and features of term "adaptation", investigates company adaptation tools, examines the basic principles of adaptive management system construction, poses the phases of wording strategic methodology of adaptive management system development, analyzes the formation of strategic adaptation mechanism. The proposed measures will help to transform the organization into a system that is able to respond adequately to challenges of our time, the innovation of companies management with the aim of its further development is improved.Документ Система управління збутовою діяльністю туристичних операторів(2015) Музичка, Єлизавета ОлександрівнаВ статті проаналізовано актуальні проблеми формування збутових систем туристичних операторів на основі функціональної, товарної, ринкової, регіональної, сегментної та матричної структур збуту. Висвітлено функціональні напрями ефективної організації системи маркетингової та збутової діяльності туристичних підприємств. Розкрито аспекти організаційної структури збуту великих туроператорів ринку шляхом інтегрування матричної та сегментної організаційних структур. The article analyzes actual problems of formation of sales systems of tourist operators on the basis of functional, commodity, market, regional, segment and matrix marketing structures. The functional directions of effective organization of marketing and marketing activities of tourist enterprises are highlighted. The aspects of the organizational structure of sales of large tour operators of the market are revealed through integration of matrix and segment organizational structures.Документ Different approaches to the organizational culture in management(2014) Shevtsova, Anna; Bozhok, NataliaIn the article different approaches to the organizational structure in management are considered from the point of view of home and foreign scientists.The main functions of organization culture contributing to the improvement of management’s effectiveness are defined.Документ Методичні підходи до організаційної реорганізації промислового підприємства(НУХТ, 2010) Говорушко, Тамара АндріївнаУ статті запропоновано системний підхід до методики дослідження організаційної структури управління та програма структурних перетворень промислового підприємства, відмінною рисою якої є вдосконалення організаційної структури на основі відповідної концепції.Документ Вдосконалення організаційної структури підприємств м’ясної промисловості(2010) Драган, Олена ІванівнаУ статті обґрунтовані причини удосконалення організаційної структури підприємств м’ясної галузі. Запропоновано науково-практичні підходи щодо створення нових організаційних структур підприємств з урахуванням світового досвіду, які є більш гнучкими та адаптованими до нестабільного зовнішнього середовища функціонування галузі.Документ Залежність організаційної структури управління від стадії життєвого циклу організації(2011) Ралко, Олександра СергіївнаВ статті розглянуті основні підходи до визначення поняття „організаційна структура управління”, сформульовані основні характеристики раціональної організаційної структури управління підприємства. Розроблена система залежності організаційної структури управління від стадії життєвого циклу організації. Систематизовано основні критерії та показники ефективності організаційної структури управління. Запропоновано систему показників оцінки ефективності організаційної структури управління з точки зору організаційного розвитку підприємства.