Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Методологічні підходи управління виробничими запасами(2018) Осадча, Ганна Григорівна; Щербатюк, Інна СергіївнаУ статті висвітлено основні методологічні підходи управління виробничими запасами. Наведені джерела облікової інформації для дослідження ефективності управління виробничими запасами. Розглянуто теоретичні основи моделей управління виробничими запасами. Досліджена система контролю над запасами. Наведені приклади управління виробничими запасами в харчовій промисловості.Документ Концептуальні положення проблеми інтеріоризації гуманітарних знань в навчальній діяльності студентів філологічних спеціальностей педагогічного університету(2015) Сіняговська, Інга ЮріївнаВ статті розглянуто та проаналізовано основні положення проблеми інтеріоризації гуманітарних знань в навчальній діяльності студентів філологічних спеціальностей педагогічного університету. Окреслено основні методологічні підходи до розробки феномену, визначено провідну дидактичну умову та сукупність супідрядних дидактичних умов, представлено дидактичну модель системи інтеріоризації гуманітарних знань в навчальній діяльності студентів філологічних спеціальностей педагогічного університету The principal concepts of students’ educational activities interiorization in the higher pedagogical educational establishments are reviewed and analyzed in the article. The basic methodological approaches to the phenomenon development are outlined, the principal didactic condition and combination of the subordinate conditions are defined and the didactic model of students’ educational activities in the higher pedagogical educational establishments system is presented.Документ Проблема інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці(2015) Сіняговська, Інга ЮріївнаУ статті розглянуто та проаналізовано основні положення дослідження проблеми інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці. Окреслено основні методологічні підходи до дослідження феномену. The principal concepts of interiorization in the psychological-and-pedagogical science are reviewed and analyzed in the article. The basic methodological approaches to the phenomenon development are outlined.