Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ The features of advertising of dairy products in Ukraine(2017) Belova, Tatyana; Voitovych, NataliyaThe basic methods and techniques for promoting dairy products are considered in the article. Factors of influencing on buyer’s decisions in choosing products are defined. The features of advertising of dairy products in Ukraine are investigated on the example of domestic manufacturers - РJSC «Yahotynsky maslozavod» and its affiliate «Yahotynske for children». Also the expediency of use of Internet advertising is proved.Документ Research of mechanism of decision-making in relation to purchase consumer goods(2016) Belova, Tatyana; Voitovych, Nataliya; Krainiuchenko (Fornolyak), OlgaThe article examines the decision process of buying consumer goods. The factors impact on consumers in purchase. The mechanism of the decision to buy the goods. У статті розглянуто процес ухвалення рішення про покупку споживчих товарів. Визначено фактори впливу на покупців при здійсненні купівлі. Досліджено механізм прийняття рішення щодо купівлі товарів.Документ Екологічне маркування продуктів дитячого харчування(2012) Архіпова, Галина Іванівна; Чагайда, Андрій Олегович; Кваша, Оксана ЮріївнаПредставлена стаття присвячена аналізу сучасного стану екологічного менеджменту, як сучасного механізму керування безпекою харчової сировини та продуктів харчування. Зосереджена увага на проблемі екологічного маркування продуктів дитячого харчування та харчової продукції в цілому.