Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Multisensory marketing as an instrument influence on consumers’ behavior(2012) Skryhun, Natalya; Bezpalko, Olena; Kapinus, LarisaIt is considered the essence of the multisensory marketing and distinguished its basic instruments. It is researched the influence of constituents of the multisensory marketing on consumers’ behaviorДокумент Vending as perspective direction of enterprises development that operate on mineral water market(2013) Badeshchenkova, Кaterina; Zorenko, A. V.; Krainiuchenko (Fornolyak), OlgaThe essence of vending business and level of its development in Ukraine is described. The different types of vending machines are considered, that it is possible to use for trading in mineral water. Vending machines that are most suitable for trading in mineral water are described. The advantages and disadvantages of vending machines use are given.Документ Маркетингові комунікації та просування продукції вітчизняних хлібопекарських підприємств на зовнішні ринки(2012) Тюха, Ірина ВолодимирівнаСтаттю присвячено вивченню теоретичних основ просування продукції та розробці практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності просування продукції підприємств хлібопекарської галузі на зовнішні ринки.