Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Арт-терапія як творчий метод у роботі з обдарованими дітьми
    (2024) Саракун, Лариса Петрівна
    Розглядається арттерапія як метод розвитку обдарованості дитини, зазначається, що арттерапія стимулює формування власного я, свого самовираження, самоактуалізації; аналізуються найбільш ефективні методи арттерапії
  • Документ
    Mosaics of the nowadays Ukraine as a resurrection of Kyiv Rus traditions
    (2018) Kotsuibanska, Olga; Levitska, Nadiia
    The paper is dedicated to the history of "Golden Gate" metro station - a unique example of the contemporary Ukrainian art. Being created at the last days of Soviet Union, this station proclaimed unity of past and present Ukraine. Individual design and mosaics of this station was made as a resurrection of Kyiv Rus mosaic art. Copying elements of interior of the most prominent ancient Ukrainian Cathedrals made this project much deeper and special, than Soviet mosaic have ever been.
  • Ескіз
    Документ
    Смысловые и логические особенности этического учения Аристотеля. Часть четвертая «”Средние” книги ”Евдемовой” и ”Никомаховой” этик»
    (2017) Павлов, Валерий Лукьянович
    Исследуется этическое учение Аристотеля. Выделены смысловые и логические особенности т. н. средних книг его «Евдемовой» и «Никомаховой» этик. Проанализирована трактовка философом в этих книгах права, правосудности и неправосудности, справедливости и несправедливости, форм освоения человеком мира, отклонений от добродетели, удовольствия. Показаны сильные и слабые стороны аргументации им формулируемых положений и выводов. The article deals with the ethical idea of Aristotle. It is allocated semantic and logical features of the so-called Middle Books of his «The Eudemian Ethics» and «The Nicomachean Ethics». It is interpreted of the analyzing of law and justice and injustice, forms of human exploration of the world, deviations from virtue, accomplishment. It is shown strengths and weaknesses of his arguments, statements and conclusions.
  • Ескіз
    Документ
    Часопросторова модель пейзажу Ліни Костенко: процесуальність і подійність крізь призму усної колективної творчості
    (2015) Векуа, Оксана Віталіївна
    У статті досліджено взаємодію усної традиційної творчості з письмовою індивідуальністю Ліни Костенко. Розкрито багатоаспектність фольклорно-культурних взаємин. Зроблено висновки про взаємозбагачення і взаємодифузію як спосіб існування явищ у пейзажі авторки. Спектр пейзажного світомислення Ліни Костенко такий розгорнутий, енергетичний, що кожен дослідник на новому етапі його осмислення знаходитиме свій аспект бачення – етичний, психологічний, філософський.
  • Ескіз
    Документ
    Репрезентативний контекст музичного мистецтва: друга половина ХХ століття
    (Поденко, В. П. Репрезентативний контекст музичного мистецтва: друга половина ХХ століття / В. П. Поденко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв : наук. журнал. - К.: Міленіум, 2013. - № 3. - 220 с. - С. 184-188., 2013) Поденко, Віктор Петрович
    У статті окреслюється ряд питань, що характеризують музичне мистецтво на зламі століть: духовне підґрунтя людства, яке виражається у різних його проявах через призму широкого спектру жанрів і стилів сучасної музики – нового мистецтва, що враховує техногенний розвиток суспільства, та тенденції розвитку художньої культури з її внутрішньою єдністю різних видів музичного мистецтва. In article the number of questions which characterize musical art on a break of centuries is outlined: the spiritual basis of mankind expressed in its different manifestations through a prism of a wide range of genres and styles of modern music – new art which considers technogenic development of society, and tendencies of development of art culture, with its internal unity of different types of musical art.
  • Ескіз
    Документ
    Барочные мотивы в философии Иннокентия Гизеля
    (2007) Павлов, Валерий Лукьянович
    Анализируются философские взгляды священника, профессора и ректора Киево-Могилянской академии И. Гизеля. Особое внимание обращается на присутствие в них барочных мотивов. The article analyzes the philosophical views of the priest, professor and rector of the Kyiv-Mohyla Academy I. Gizel. Particular attention is drawn to the presence in them of baroque motifs.
  • Ескіз
    Документ
    Про деякі загальнометодологічні підходи до вивчення української національної філософії
    (2005) Кітов, Микола Григорович
    Аналізуючи різні точки зору на проблеми: що таке філософія; коли і як вона виникає; які існують типи філософування автор розкриває специфічні ознаки української національної філософії, та показує як вони проявлялися впродовж історичного становлення українського етносу
  • Ескіз
    Документ
    Мотиви мови та мовлення в українській дитячій літературі
    (2005) Науменко, Наталія Валентинівна
    У статті розглядаються твори сучасної української літератури (передусім поезії) для дітей, у яких концептуальними образами є мова, її особливості, норми та стилі. The article examines the works of modern Ukrainian literature (especially poetry) for children who have conceptual imagery is the language, its features, standards and styles.
  • Ескіз
    Документ
    Мотиви винограду і вина в українській та болгарській поезії
    (2010) Науменко, Наталія Валентинівна
    У статті порівнюються поетичні твори М.Рильського та В.Ханчева, сполучені умовним жанровим маркером «виноградна поезія». Установлено, що на художній деталі «вино» автори вибудовують натурфілософську концепцію осягнення світу, в якій природа та творчість перебувають у стані кругообігу. Вивчення інтерпретацій виноградарського мотиву в образній структурі слов’яномовної поезії другої половини ХХ століття показує: чим глибше проникає автор у внутрішній вимір життя ліричного героя, тим ширшим стає коло значень символів «виноград» і «вино». The article presents an analysis of M. Ryl’s’ky’s and V. Khanchev’s poems joined by a figurative genre marker ‘wine-making poetry.’ There was asserted that an artistic detail ‘wine’ had become the basis for the poets’ individual natural-philosophical conception of cognition of the world, in which nature and arts are at the constant circulation state. The studies of ‘wine-making’ motifs’ interpretations in Slavic-language poetry shows: however deep is the author’s penetration into the speaker’s internal world, the circle of meanings of ‘grapes’ and ‘wine’ symbols gets wide.