Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Методичний підхід до оцінки рівня формування інвестиційного потенціалу аграрних підприємств
    (2023) Гривківська, Оксана Василівна; Котвицька, Наталія Миколаївна; Кубік, Ярослав Володимирович
    У статті представлено методичний підхід щодо оцінки рівня формування інвестиційного потенціалу аграрних підприємств. Досліджено основні функції інвестицій, розглянуто умови реалізації інвестиційного потенціалу, наведено порядок розрахунку показників оцінки інвестиційного потенціалу. Обґрунтовано, що до складу основних індикаторів рівня формування інвестиційного потенціалу доцільно віднести: рентабельність активів (Р1 ), рентабельність власного капіталу (Р2 ), рентабельність реалізації(Р3 ), рентабельність власних оборотних коштів (Р4 ), фондовіддача (Д1 ), коефіцієнт обертання оборотних активів (Д2 ), коефіцієнт обертання капіталу (Д3 ), коефіцієнт обертання власного капіталу (Д4 ), фінансовий цикл, днів (Д5 ), коефіцієнт автономії (К1 ), коефіцієнт маневреності власного капіталу (К2 ), забезпеченість запасів власними оборотними коштами (К3 ), коефіцієнт виробничого потенціалу (К4 ), коефіцієнт інвестування (К5 ), коефіцієнт придатності основних засобів (К6 ), коефіцієнт покриття (К7 ), коефіцієнт співвідношення оборотних і необоротних активів (К8 ). Запропоновано алгоритм розрахунку інтегрального показника інвестиційного потенціалу аграрного підприємства, який включає в себе проміжні розрахунки величини узагальнених показників оцінки групи показників рентабельності, ділової активності та стану та структури капіталу. Запропонований методичний підхід до оцінки рівня формування інвестиційного потенціалу аграрних підприємств дозволяє як окремо, за складовими, так і в сукупності оцінити рівень формування та достатність обсягу існуючих інвестиційних ресурсів, що забезпечить раціональне використання існуючих інвестиційних ресурсів та сприятиме залученню додаткових інвестицій. The article presents a methodical approach to assessing the level of formation of the investment potential of agrarian enterprises. The main functions of investments have been studied, the conditions for the realization of investment potential have been considered, and the procedure for calculating investment potential assessment indicators has been given. It is substantiated that it is appropriate to include the main indicators of the level of investment potential formation as follows: profitability of assets (P1 ), profitability of equity (P2 ), profitability of sales (P3 ), profitability of own working capital (P4 ), return on capital (D1 ), turnover ratio of current assets (D2 ), capital turnover ratio (D3 ), equity turnover ratio (D4 ), financial cycle, days (D5 ), coefficient of autonomy (K1 ), coefficient of maneuverability of own capital (K2 ), supply of stocks with own working capital (K3 ), coefficient of production potential (K4 ), investment coefficient (K5 ), coefficient of suitability of fixed assets (K6 ), the coverage ratio (K7 ), the ratio of current and non-current assets (K8 ). An algorithm for calculating the integral indicator of the investment potential of an agrarian enterprise is proposed, which includes intermediate calculations of the value of generalized indicators of the group of indicators of profitability, business activity and the state and structure of capital. The proposed methodical approach to assessing the level of formation of the investment potential of agrarian enterprises makes it possible to assess the level of formation and the sufficiency of existing investment resources both individually, by components, and in aggregate, which will ensure the rational use of existing investment resources and contribute to the attraction of additional investments.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні підходи до визначення маркетингової активності підприємства
    (2017) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна
    Розглянуто маркетингова активність підприємства як складова ділової активності. Охарактеризовано сутність поняття «ділова активність» та «маркетингова активність». Наведено класифікаційні ознаки маркетингової активності та її види. Запропоновано система показників, за якими може визначатися маркетингова активність. Описано способи оцінювання та аналізу маркетингової активності підприємства. It consider the marketing activity of the enterprise as part of business activity. Is characterized the essence of the notion of "business activity" and "marketing activity". Classification signs of marketing activity and its types are given. A system of indicators on which marketing activity can be determined is proposed. The methods of evaluation and analysis of the marketing activity of the enterprise are described.
  • Ескіз
    Документ
    Використання методу таксономії для визначення рівня фінансового розвитку підприємства
    (2014) Бойко, Ірина Анатоліївна
    У статті розглянуто можливість використання методу таксономії для ви-значення рівня фінансового розвитку підприємства. Сформовано ряд показників для визначення рівня ділової активності, ліквідності і плато-спроможності, фінансової стійкості та рентабельності. Розрахунок цих показників дав змогу кількісно виразити рівень фінансового розвитку та ви-значити слабкі сторони досліджуваних підприємств. The article considers the possibility of using taxonomy to determine the level of financial development of a company. A number of indicators was formed in order to determine the level of business activity, liquidity and solvency, financial stability and profitability. The calculation of these parame-ters allowed quantitatively expressing the level of financial development and identifying the weaknesses of researched companies.
  • Ескіз
    Документ
    Підходи до оцінки ринкової активності підприємств реального сектора економіки
    (2014) Багацька, Катерина Володимирівна
    Стаття присвячена проблемі оцінки ринкової активності підприємства в сучасних економічних умовах. Викладено сутність ринкової активності та обґрунтовано необхідність її оцінки. Запропоновано класифікацію ринкової активності підприємства за типами ринку та видами діяльності підприємства. На підставі розробленої класифікації складено матрицю форм ринкової активності підприємства. Відповідно до класифікаційних груп запропоновано систему показників оцінки ринкової активності, яку систематизовано у вигляді матриці показників ринкової активності. The article is devoted to development of approaches to evaluate an enterprise’s market activity in modern economical conditions. The sense of market activity is represented and a case of its evaluation is made. The classification of market activity based on types of markets and on forms of activity is proposed. On the ground of this classification the market activity matrix is formed. According to classification groups the system of indicators for market activity evaluation is proposed also in form of matrix
  • Ескіз
    Документ
    Необхідність активізації державного регулювання підприємництва в сучасних вітчизняних умовах трансформаційних змін
    (2013) Біла, Ірина Сергіївна; Насікан, Ніна Іванівна; Салатюк, Ніна Миколаївна
    В даній статті розглядаються основні причини активізації державного регулювання підприємництва в сучасних трансформаційних умовах в Україні. Автори вважають, що важливість створення конкурентоспроможного великого підприємництва; обов’язковість формування середнього класу; доцільність збереження державного підприємництва та нагальність діяльності держави по усуненню позаринкових форм впливу на підприємницький сектор є ключовими моментами спрямування зусиль держави в сфері регулювання підприємницької діяльності, що обґрунтовують її активізацію в сучасних умовах. This paper examines the main reasons of state regulation of business in the modern transformation conditions in Ukraine. The authors believe that the importance of establishing competitive large enterprise; bound of the middle class, make it clear that the state of business and the urgency of the state to eliminate off-market forms of influence on the business sector is the key focus of efforts in the area of state regulation of business, justifying its activation in modern conditions.