Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
14 результатів
Результати пошуку
Документ Формування ефективної маркетингової політики розподілу продукції підприємств(2023) Розумей, Світлана Борисівна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна; Лелека, Ольга ОлександрівнаУ статті досліджено сутність категорії. Проаналізовано основні положення теорії формування систем розподілу продукції підприємств. Удосконалено понятійно-категорійний апарат та надано авторське визначення таких понять як «збут», «збутова політика», «політика розподілу», «збутова система», «система розподілу продукції». Визначено, взаємне підпорядкування понять «збутова політики підприємства» та «політика розподілу продукції підприємства». Досліджено підходи до формування систем розподілу продукції, які ґрунтуються на управлінському або економічному аспектах. Запропоновано здійснювати вибір пріоритетних для підприємства систем/каналів розподілу продукції на основі комплексного підходу, в якому враховано не тільки управлінські задачі, які стоять перед окремими системами/каналами розподілу продукції, але й економічні цілі підприємства. The article examines the essence of the category. The main provisions of the theory of the formation of production distribution systems of enterprises are analyzed. The conceptual and categorical apparatus has been improved and the author's definition of such terms as "sales", "sales policy", "distribution policy", "sales system", "product distribution system" has been provided. Mutual subordination of the concepts of "enterprise sales policy" and "enterprise product distribution policy" has been determined. Approaches to the formation of product distribution systems based on managerial or economic aspects have been studied. It is proposed to select priority systems/channels of product distribution for the enterprise based on a comprehensive approach, which takes into account not only the management tasks facing individual systems/channels of product distribution, but also the economic goals of the enterprise.Документ Методичні аспекти формування систем розподілу продукції в збутовій системі підприємства(2017) Розумей, Світлана Борисівна; Ніколаєнко, Ірина ВолодимирівнаПроведені дослідження показали, що налагодження ефективної збутової політики є пріоритетним завданням сучасного підприємства. Рішення стосовно формування ефективних систем розподілу продукції являються центральною ланкою збутової політики підприємства. В ході дослідження визначено, що деякі науковці ототожнюють ряд понять теорії збуту. На основі аналізу праць вчених Ahlert D., Polyezhayeva I. O., Balabanova L. V., Kotler F., Armstronh H., Sonders D., Vonh V. удосконалено теоретичний інструментарій та визначено власне бачення понять «sales», «distribution of production» та «enterprise production system distribution». У статті розглянуто існуючі підходи до механізму формування систем розподілу продукції у збутовій системі підприємства, які викладено у працях Horchels L., El'-Ansari A. I., Kotlera F., Marien E., Shterna L. V. та Koflan E. T. Визначено, що існуючі дослідження висвітлюють проблему односторонньо, зупиняючись тільки на окремих питаннях, наприклад, ефективності каналів та систем розподілу продукції підприємства, управління учасниками каналів розподілу продукції у системі розподілу підприємства або розробки стратегій охоплення ринку. Запропоновано послідовність етапів формування систем розподілу продукції, яка враховує концептуальні можливості прийняття управлінських рішень для різних рівнів розподілу: систем та каналів розподілу продукції, а також учасників каналів розподілу продукції підприємства. Спочатку відбувається узгодження цілей політики розподілу з цілями підприємства та формуються канали розподілу продукції. В подальшому визначаються можливості управління системами розподілу продукції підприємств за допомогою показника «ступінь вертикальної інтеграції». Оцінюється економічна ефективність каналів розподілу продукції та ухвалюються стратегічні рішення в каналах розподілу продукції, а також визначаються стратегій взаємодії з учасниками каналів розподілу продукції. Формування оптимальних систем розподілу продукції здійснюється на основі комплексного оцінювання як економічних (ефективність), так управлінських (рівень керованості) аспектів та прийняття стратегічних рішень ефективного управління. The conducted studies have shown that the establishment of an effective marketing policy is a priority task of a modern enterprise. Decisions concerning the formation of efficient distribution systems are the central element of the company's sales policy. The study determined that some scientists identified several concepts of the marketing theory. By analyzing the works of scientists Ahlert D., Polyezhayeva I. O., Balabanova L. V., Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V. theoretical tools are improved and defined the vision of «sales», «distribution of production» and «enterprise production system distribution ». The article reviews current approaches to the mechanism of formation of product distribution system in the company sales, which is set out in the writings Coughlan A.T.. Gorchels L., El-Ansary A. I., Kotler Ph., Marien E., Stern L.W. and West C. It’s determined that existing studies highlight the problem one-sided, focusing only on certain issues, such as the efficiency of distribution channels and production companies, managing product distribution channels parties in the distribution system of the enterprise or developing strategies for reaching the market. The sequence of stages of the formation of distribution systems is proposed, which takes into account the conceptual possibilities of making managerial decisions for the different levels of distribution: systems and channels of distribution of products, as well as participants of distribution channels of production of the enterprise. First, the objectives of the distribution policy are aligned with the objectives of the enterprise and the distribution channels are defined. In the future, the possibilities of controlling the distribution systems are determined using the indicator "degree of vertical integration". The economic efficiency of distribution channels is evaluated and strategic decisions in the distribution channels are adopted. Also the strategy of interaction with the participants of the distribution channels is determined. The formation of optimal product distribution systems is based on a comprehensive assessment of both economic (efficiency) and managerial (level of manageability) aspects and on making strategic decisions of effective management.Документ Світові тенденції розвитку електронної комерції з урахуванням кризових умов пандемії Covid-19(2021) Бергер, Аліна Дмитрівна; Галета, Андрій СергійовичУ статті обґрунтовується актуальність дослідження поширення у світі електронної комерції завдяки наслідкам пандемії Covid-19. Аналіз останніх публікацій з цього питання показав, що світова роздрібна торгівля зазнала суттєвих змін завдяки постійній цифровізації сучасного життя. За світовими прогнозами на 2023 рік зростання електронної комерції в роздрібних продажах досягне 5,9 трильйона доларів США. П’ятіркою лідерів за приростом у роздрібних продажах електронної комерції стануть наступні країни: Китай ‒70,3%, США ‒ 45,7%, Франція ‒ 45,6%, Австралія ‒ 44,6%, Росія ‒ 44,2%. Лідерами у світовому рейтингу веб-сайтів з роздрібної торгівлі за обсягом трафіку є Amazon, Taobao та Tmall. Однією з найбільших тенденцій у світовій електронній комерції є використання мобільних пристроїв як напрямку роздрібної торгівлі, що демонструє перспективне зростання. За прогнозом групи компаній EVO в Україні у 2021 році передбачається, також як у світі, зростання роздрібного електронного комерційного продажу на третину. The actuality of the research of world electronic commerce distribution due to the consequences of COVID - 19pandemic is established in the article. Publications for 2020 of electronic commerce issues testify to their variety, multitasking nature and specific directions. The analysis of open sources of this question showed, that the world retail business had tested substantial changes due to permanent digitalization of modern life and consumers have possibilities to get income in on-line business. The amount of digital technologies customers in the world grows annually. In 2020 the volumes of the world electronic retail exceeded 4,9 trillions of USA. On the world prognoses on 2023 the increase of electronic commerce in retails will attain 5,9 trillions of USA dollars. Five leaders after the increase of electronic commerce in retails will be the following countries: China ‒ 70,3%, USA ‒ 45,7%, France ‒ 45,6%, Australia ‒ 44,6%, Russia ‒ 44,2%. Leaders in the world rating of web sites of retail business by traffic is Amazon on Taobao and Tmall. One of the biggest tendencies in the world electronic commerce is the use of mobile devices as the direction of retail business that demonstrates perspective increase. M-commerce is especially popular in the countries of Asia, such as South Korea, where generate to 65 % of general volume of online-transactions by means of mobile traffic. Influence of Covid - 19 pandemic on the Internet-traffic from the side of sale volumes, testifies to its substantial increase in behalf on supermarkets, Medias and television. Influence of pandemic on transaction from the side of sale volumes in the cut of industries testifies to their substantial increase in retail business, medical insurance, bank, cosmetic spheres. Analogical tendencies in the development of electronic commerce in the conditions of pandemic to the coronaviruses are observed also in Ukraine. In 2020 in Ukraine the total amount of commodities and services that purchased consumers in the Internet increased on 41% than it previous year. Thus, on the prognosis of EVO group the companies in 2021 the increase of electronic commercial retail is envisaged on one third.Документ Облік готової продукції та його науково-методичні аспекти на сучасному промисловому підприємстві(2017) Осадча, Ганна Григорівна; Темчишина, Юлія Леонідівна; Насідзе, Д.Достовірне відображення операцій з виробництва та реалізації готової продукції забезпечує результативність господарської діяльності промислового підприємства. Логічно вважати, що будь-який виробничий процес на промисловому підприємстві закінчується виготовленням готової продукції, виконанням робіт, наданням послуг. Готова продукція формується з виробів, що пройшли всі стадії обробки, збирання і укомплектування на реальному підприємстві, відповідають стандартам чи технічним умовам, якісним характеристикам, прийняті відділом технічного контролю, призначені для продажу чи передані на склад або безпосередньо замовнику.Документ Домінанти розвитку логістичної діяльності підприємства(2018) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Лепіхова, Анна ІгорівнаРозглянуто теоретичні засади логістичної діяльності підприємства. Досліджено поняття «логістична діяльність підприємства». Зазначено, що ефективність логістичної діяльності залежить від широкого спектру чинників і характеризується певними особливостями як на окремо взятих підприємствах, так і у різних галузях. Описано ринок, на якому працює виробниче підприємство ПАТ «Квазар». Наведено асортимент продукції та перелік послуг, що надає підприємство. Проаналізовано логістичну діяльність досліджуваного підприємства з точки зору її складових. Визначено домінанти розвитку логістичної діяльності ПАТ «Квазар». Підкреслено, що роль логістичної діяльності в життєдіяльності виробничого підприємства дуже велика. Визначено проблеми, які заважають підвищенню ефективності логістичної діяльності на підприємстві та запропоновано низку заходів щодо удосконалення логістичної діяльності ПАТ «Квазар», що дозволить підприємству оптимізувати логістичні витрати та допоможе досягнути вищого рівня конкурентоспроможності на ринку.Документ Удосконалення збутової діяльності підприємства(2018) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Стасішена, К. В.Досліджено роль і значення збутової діяльності підприємств у сучасних умовах загострення боротьби за споживача. Визначено основні задачі та проблеми організації збуту продукції на підприємствах харчової промисловості. Проаналізовано збутову діяльність філії ПАТ «Яготинський маслозавод» «Яготинське для дітей». Встановлено недоліки в організації системи управління збутовою діяльністю підприємства. З метою підвищення ефективності збутової діяльності запропоновано удосконалення структури управління філії ПАТ «Яготинський маслозавод» «Яготинське для дітей». Викладено пропозиції щодо удосконаленнязбутової діяльностіпідприємства, використання засобів залучення покупців і стимулювання продажів, оптимізації витрат на збут та зниження транспортно-логістичних витрат на філії ПАТ «Яготинський маслозавод» «Яготинське для дітей». The role and importance of sales activity of enterprises in the modern conditions of intensifying the struggle for the consumer is investigated. The basic problems and problems of the organization of sales of products at the enterprises of the food industry are determined. The marketing activity of the branch of PJSC "Yagotinskiy Dairy Factory" "Yagotynsky for children" is analyzed. There are shortcomings in the organization of the management system sales activities of the enterprise. In order to increase the efficiency of sales activity, the improvement of the management structure of the branch of PJSC "Yagotinskiy Dairy Plant" "Yagotinsky for Children" was proposed. Proposals on improvement of sales activity of the enterprise, use of means of attracting buyers and stimulation of sales, optimization of expenses for sale and reduction of transport and logistics costs at the branches of PJSC "Yagotinskiy Dairy Plant" "Jagotynsky for Children" are presented.Документ Система управління збутовою діяльністю туристичних операторів(2015) Музичка, Єлизавета ОлександрівнаВ статті проаналізовано актуальні проблеми формування збутових систем туристичних операторів на основі функціональної, товарної, ринкової, регіональної, сегментної та матричної структур збуту. Висвітлено функціональні напрями ефективної організації системи маркетингової та збутової діяльності туристичних підприємств. Розкрито аспекти організаційної структури збуту великих туроператорів ринку шляхом інтегрування матричної та сегментної організаційних структур. The article analyzes actual problems of formation of sales systems of tourist operators on the basis of functional, commodity, market, regional, segment and matrix marketing structures. The functional directions of effective organization of marketing and marketing activities of tourist enterprises are highlighted. The aspects of the organizational structure of sales of large tour operators of the market are revealed through integration of matrix and segment organizational structures.Документ Використання сучасних методів продажу в збутовій стратегії туристичних підприємств(2012) Антоненко, Ірина Ярославівна; Музичка, Єлизавета ОлександрівнаУ статті розкрито роль, місце та значення збутової стратегії туристичних підприємства. Обгрунтовано основні положення щодо вибору підприємством збутової стратегії залежно від результатів маркетингових досліджень, можливостей реалізації своєї продукції та послуг і підвищення його конкурентоспроможності в цілому, визначено нові особливості й переваги впровадження інноваційних методів продажу. In the article opening role, place and value of sales policy strategies tourism enterprises. Substantive provisions are grounded on the choice of sales policy strategy depending on the results of marketing researches on an enterprise capabilities of their products and services and increase of competitiveness on the whole, identified new opportunities and benefits of innovative sales.Документ Прогнозування діяльності підприємств харчової промисловості в умовах ризику(2016) Багацька, Катерина Володимирівна; Шеремет, Олег Олексійович; Розіна, Яна ЕдуардівнаДіяльність підприємств в умовах невизначеності і ризику важко піддається прогнозуванню. Підприємства харчової промисловості, як і інших галузей, відчувають значний вплив зовнішніх макроекономічних факторів, які можуть суттєво вплинути на внутрішні плани і прогнози. Тому кількісна оцінка впливу макроекономічних факторів на галузь сприятиме розробці прогнозів і планів на мікроекономічному рівні. Мета. Розробка моделі впливу макроекономічних факторів на обсяги реалізації підприємств харчової промисловості. Метод. В роботі використані такі методи як: трендовий аналіз, кореляційно-регресійний аналіз і моделювання, використання формалізованих моделей, графічний метод дослідження. Результати. Запропоновано ключові фактори впливу на обсяги реалізації підприємствами харчової промисловості, здійснено їх перевірку на можливість застосування у моделі. Побудовано лінійну регресійну модель впливу макроекономічних факторів на обсяги реалізації продукції харчової промисловості та розроблено прогноз обсягу реалізації галуззю до 2020 року. Introduction. Business activities under uncertainty and risk are complicate for prediction. The Food Industry like other industries are experienced significant macroeconomic impact of external factors. Such factors can greatly affect to internal plans and forecasts. So, quantification of industry’s macroeconomic factors impact will promote the development of forecasts and plans at the microeconomic level. Goal. The purpose of the article is developing a model of the macroeconomic factors impact on sales volumes of the food industry. The Methods. Such techniques as trend analysis, correlation and regression analysis and modeling, formal models application, graphical method of investigation were used in the article. Results. The key impacts on the sales of the food industry were proposed. Verification on their applicability of the model was carried out. We constructed the linear regression model of macroeconomic factors impact on sales of foods. Also forecast of industry sales was made by 2020. Keywords: risk; prognostication; Food Industry; factors; regression model; sales.Документ Управління збутом продукції агропідприємств-суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності(2013) Нейкова, Лідія Іванівна; Круценко, Ірина ВолодимирівнаРозглянуто управлінські аспекти формування й розвитку міжнародних каналів збуту агропромислової продукції. Досліджено питання сучасних проблем управління збутом агропромислової продукції підприємств-суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності та висвітлено роль маркетингового підходу у формуванні більш ефективної системи збуту сільськогосподарської продукції, орієнтованої на експорт. Запропоновано комплекс маркетингових заходів з підвищення ефективності експортної діяльності підприємств АПК України на світових ринках. Considered management aspects of the formation and development of international marketing channels of agricultural products.Studied the question of modern issues of sales management of agricultural products of enterprises engaged in foreign economic activities and highlighted the role of marketing approach in forming more efficient marketing of agricultural products, export-oriented. Proposed range of marketing activities to improve the efficiency of export of agricultural enterprises of Ukraine on international markets