08.06.01 - Економіка, організіція і управління підприємствами
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7371
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Стратегія маркетингу молокопереробних підприємств АПК(2006) Тошина, Наталія МиколаївнаВ дисертаційній роботі висвітлено теоретико-практичні та методичні аспекти розробки стратегії маркетингу молокопереробних підприємств АПК. Розглянуто сутність стратегії, маркетингової стратегії; обґрунтовано методи й прийоми дослідження, які визначають використання стратегії для розвитку молокопереробних підприємств. Визначено обмеженість ринку молока і молоко продукції, а також фактори, які впливають на них. Проведено маркетинговий аналіз молокопереробної галузі за допомогою методів стратегічного аналізу та виявлено залежність між обсягом продажу продукції підприємства та ринковою часткою, яку займає продукція. Запропоновано методику визначення конкурентоспроможності молочної продукції. Scientific research depicts theoretical, practical and methodical aspects of working out the marketing strategy of milk processing and packing enterprises. The essence of the marketing strategy is investigated; the methods and devices of the research that determine the usage of the strategy for the development of milk processing and packing enterprises are substantiated. The marketing analysis of milk processing and packing field is made by means of the methods of strategic analysis. As a result, the dependence between product profitableness of an enterprise and market part, shares the production, is discovered. The methods of determining the competitiveness of the dairy production are recommended.Документ Оцінка впливу оточуючого середовища на стратегічні плани підприємства в умовах невизначеності (на прикладі пивоварної галузі України)(2005) Соломянюк, Наталія МиколаївнаДисертацію присвячено питанням теоретичного узагальнення та розробці методичних засад стратегічного планування на підприємствах пивоварної галузі України в умовах невизначеності оточуючого середовища. The Dissertation is devoted to the theoretical summary decisions and the development of methodical basis for the brewing trade strategic planning in Ukraine under the conditions of environment uncertainty.Документ Методологічні основи стратегічного управління підприємством(2006) Ігнатьєва, Ірина АнатоліївнаУ дисертаційній роботі запропоновано та обґрунтовано цілісну наукову концепцію стратегічного управління підприємством, що базується на засадах об’єктно-цільового підходу в менеджменті. Проведені дослідження, в результаті яких уточнено сутність понять: “стратегічне управління ”, “стратегія”, “середовище промислового підприємства” та “стратегічний потенціал підприємства”, доведено доцільності їх застосування в управлінні промисловими підприємствами. Обґрунтовано необхідності впровадження технології стратегічного управління на промислових підприємствах, що вимагає виконання комплексу операцій у певній послідовності й охоплює усі види діяльності підприємства. The thesis proposed and justified the integrity of scientific concept of strategic enterprise management, which is based on the theory of using object -oriented approach management. The research , which resulted in refined essence of the concepts : "strategic management , "" strategy, "" among the industrial enterprises "and" strategic potential of the enterprise " The expediency of their application in the management of industrial enterprises. justified the need for a methodology of strategic management in industrial enterprises , which requires performing complex operations in sequence , and encompasses all types the enterprise.Документ Стратегічне управління підприємствами легкої промисловості (на прикладі підприємств Чернігівського регіону)(2005) Герасимова, Нінель МиколаївнаДисертацію присвячено питанням теоретичного узагальнення та розробці методичних засад стратегічного управління підприємствами легкої промисловості. Розроблено класифікацію типів стратегії, визначальними серед яких є стратегія синергійних змін та антикризові стратегії. Досліджено можливості використання ключових компетенцій для отримання конкурентних переваг, проведений факторний та фінансово-економічний аналіз діяльності підприємств легкої промисловості; запропоновано таблицю обрання стратегії, в основу якої покладено фінансовоекономічний аналіз діяльності підприємств. Dissertation is devoted to the points of theoretical generalization and elaboration of methodical bases of strategic management for the enterprises of light-scale industry.Dissertation is devoted to the points of theoretical generalization and elaboration of methodical bases of strategic management for the enterprises of light-scale industry.