Покажчики
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/22354
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Безалкогольна промисловість: традиції та інновації. Вітчизняний та світовий досвід(2019) Мельничук, Інна МиколаївнаБібліографічний покажчик включає в себе : інформаційні джерела (книги, монографії, навчальні видання, довідкові видання, статті з періодичних та наукових видань, автореферати дисертацій,дисертації,тощо) впродовж 1960 – 2018 рр. з актуальних питань виробництва безалкогольних напоїв. Покажчик розрахований на широке коло науковців, докторантів, аспірантів, викладачів, магістрантів, студентів та всіх, хто цікавиться даною темою.Документ Зелені технології в харчовій промисловості(2019) Мельничук, Інна МиколаївнаБібліографічний покажчик включає в себе: інформаційні джерела (книги, монографії, навчальні видання, довідкові видання, статті з періодичних та наукових видань, Автореферати дисертацій на здобуття наукового ступеню, Дисертації на здобуття наукового ступеню, тощо) впродовж 2000-2018 рр. з актуальних питань розвитку екологізації харчових технологій. Покажчик розрахований на широке коло науковців, докторантів, аспірантів, викладачів, магістрантів, студентів та всіх, хто цікавиться даною темою.The bibliographic index includes: information sources (books, monographs, educational editions, reference publications, articles from periodicals and scientific publications, dissertations for the degree, dissertations for obtaining a degree, etc.) during 2000-2018 on current issues development of ecologization of food technologies. The index is intended for a wide range of scientists, doctoral students, graduate students, teachers, masters, students and anyone interested in this topic.Документ Зв'язки з громадськістю як інструмент маркетингових комунікацій(2018) Мельничук, Інна МиколаївнаБібліографічний покажчик включає в себе: інформаційні джерела (книги, монографії, навчальні видання, довідкові видання, статті з періодичних та наукових видань, автореферати дисертацій, дисертації, нормативні документи тощо) впродовж 2000-2017 рр. з актуальних питань розвитку реклами та PR технологій у системі сучасних маркетингових комунікацій. Покажчик розрахований на широке коло науковців, докторантів, аспірантів, викладачів, магістрантів, студентів та всіх, хто цікавиться даною темою.