Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні та нестандартні методи рекламування товару
    (2017) Єфісько, Ю.Ю.; Скригун, Наталія Петрівна
    В роботі розглянуто нові та нестандартні методи рекламування як в Україні так і в зарубіжних країнах, їх вплив на поведінку споживача та формування образу фірми чи товару. Дослідження виявило, що більшість підприємств використовує бюджет на рекламу не ефективно та приділяє увагу більше розміщенню ніж самій рекламі, тому нові засоби реклами є більш ефективними, оскільки люди завжди звертають увагу на щось цілком нове та нестандартне. The paper considers new and non-standard methods of advertising both in Ukraine and in foreign countries, their influence on consumer behavior and the formation of the image of a company or product. The survey found that most businesses use the advertising budget to be ineffective and focus on more placement than the ad itself, so new advertising tools are more effective because people always pay attention to something completely new and non-standard.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості реклами в різних країнах світу
    (2017) Єфісько, Ю.Ю.; Чорноус, Людмила Василівна
    В роботі розглянута специфіка рекламування товару в різних країнах світу зважаючи на менталітет споживачів, національність, традиції, соціальний рівень, особливості сприйняття та мислення. Через таку різноманітність було виявлено, що необхідно детально досліджувати кожен фактор при впровадженні реклами для різних країн світу для того, щоб забезпечити ефективну роботу рекламної кампанії на конкурентному ринку. The article considers the specifics of advertising the goods in different countries of the world, taking into account consumer mentality, nationality, traditions, social level, peculiarities of perception and thinking. Due to this diversity, it has been found that it is necessary to study in detail each factor when implementing advertising for different countries of the world in order to ensure the effective operation of an advertising campaign in a competitive market.