Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Функції управління маркетинговими інтернет-комунікаціями підприємства на онлайн-ринку
    (2019) Капінус, Лариса Василівна; Розумей, Світлана Борисівна
    Присутність підприємства в мережі Інтернет дає можливість точно формувати свою цільову аудиторію через таргетинг, правильно використовувати контент, зменшувати витрати на просування продукції в онлайн-середовищі, формувати лояльність інтернет-покупців, підвищувати обсяги реалізації продукції та збільшувати прибуток. Формування і реалізація маркетингових програм по просуванню продукції в мережі Інтернет здійснюється відповідно запланованому алгоритму, який передбачає планування комплексу інтернет-комунікацій підприємства, організацію маркетингової комунікаційної інтернет-діяльності,реалізацію маркетингової комунікаційної інтернет-діяльності та контроль маркетингової комунікаційної інтернет-діяльності. Ефективність управління комплексом маркетингових комунікацій на підприємстві залежить від рівня реалізації певних процедур процесу управління комплексу інтернет-комунікаціями підприємства. The presence of the company on the Internet makes it possible to accurately shape its target audience through targeting, correct use of content, reduce costs for product promotion in the online environment, build loyalty of online buyers, increase sales volumes and increase profits. Formation and implementation of marketing programs for promotion of products in the Internet is carried out in accordance with the planned algorithm, which involves planning the complex of Internet communications of the enterprise, organization of marketing communication Internet activities, implementation of marketing communication Internet activities and control of marketing communication Internet activities. The effectiveness of management of the complex of marketing communications at an enterprise depends on the level of implementation of certain procedures of the management process of the complex of Internet communications of the enterprise.
  • Ескіз
    Документ
    SWOT-аналіз як основа формування маркетингової політики підприємства
    (2006) Капінус, Лариса Василівна; Сологуб, Олена Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження залежності обсягів реалізованої продукції від рекламних витрат
    (2011) Капінус, Лариса Василівна; Розумей, Світлана Борисівна