Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Презентація як активний метод навчання на заняттях з ділової іноземної мови у ВНЗ(2016) Михайлова, Неля ОлексіївнаДокумент Особливості навчання читання професійно-орієнтованих текстів на заняттях з англійської мови в вузі(2014) Михайлова, Неля ОлексіївнаДокумент Оптимізація взаємин викладачів і студентів як чинник становлення особистості майбутнього фахівця(2013) Михайлова, Неля ОлексіївнаХарактер взаємин викладача зі студентами визначається основними цілями педагогічної діяльності викладача та мірою їх узгодженості з цілями навчально-професійної діяльності студентів. Тому завданням нинішнього дня для педагога є допомога студентові в організації навчальної і інших видів діяльності. The relationship nature of the teacher with the students is determined by the main objectives of the teacher educational activities and their degree of consistency with the objectives of students educational and professional activities. Therefore, the goal of this day is teacher’s help to the student in the educational and other activities.Документ Головні принципи комунікативного підходу у формуванні іншомовної компетентності студентів ВНЗ(2012) Михайлова, Неля ОлексіївнаЕкономічні реформи, що проводяться державою сьогодні, активна співпраця нашої країни з іншими країнами світу, процеси глобалізації та інтеграції України у світовий простір - все це актуалізує необхідність підготовки спеціалістів, професіоналізм яких залежить від рівня та якості іншомовної комунікативної компетенції. Це зумовлює увагу до проблеми викладання іноземних мов з урахуванням потреб майбутніх фахівців у сучасних умовах. Метою цього дослідження науково обґрунтувати ефективність застосування комунікативно-когнітивного підходу при викладанні іноземної мови професійного спрямування у вищому навчальному закладі. The economic reforms undertaken by the state today, active cooperation of our country with other countries, the processes of globalization and integration of Ukraine into space - all these things actualize the need of specialists’ training which depends on the level and quality of foreign language communicative competence. This brings attention to the problem of teaching foreign languages to meet the needs of future professionals in the modern world. This study scientifically proves the effectiveness of communicative and cognitive approach in teaching of the foreign language in the high school of vocational orientation.