Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 33
  • Ескіз
    Документ
    Особливості побудови воронки продажів для В2В та В2С сегментів ринку
    (2022) Розумей, Світлана Борисівна
    Дослідження показали, що при формуванні воронки продажів, застосувавши лідогенерацію, максимально опрацювати кожен етап, поліпшивши проміжну конверсію. При роботі з багатьма каналами пошуку клієнтів необхідно будувати воронки для кожного з них. Основа воронки в цьому випадку буде мати ідентичні етапи, але шлях потенційного партнера буде різний. Кожен новий споживач проходить через основні етапи воронки продажів, але чи стане він постійним, залежить не тільки від споживчих характеристик продукту, але і від максимально комфортних і безпечних умов співпраці. Досвідчені підприємці приділяють багато часу створенню, аналізу і корекції воронки продажів, тому що це дозволяє зрозуміти, що саме відбувається на кожному етапі і де можуть виникнути слабкі місця. Studies have shown that when forming a sales funnel, using lead generation, each stage can be worked out as much as possible, improving intermediate conversion. When working with many customer search channels, it is necessary to build funnels for each of them. The base of the funnel in this case will have identical stages, but the path of the potential partner will be different. Each new consumer goes through the main stages of the sales funnel, but whether he becomes permanent depends not only on the consumer characteristics of the product, but also on the most comfortable and safe conditions of cooperation. Experienced entrepreneurs devote a lot of time to the creation, analysis and correction of the sales funnel, because it allows you to understand exactly what is happening at each stage and where there may be weak points.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові інструменти покращення ставлення споживачів до продукції підприємства
    (2022) Духновська, Марія Михайлівна; Розумей, Світлана Борисівна
    Маркетингові дослідження дозволяють визначити ставлення споживачів до товарів підприємства та дають підставу для розробки маркетингових стратегій управління поведінкою споживачів. Підприємства намагаються покращити ставлення споживачів до своєї продукції різними засобами. Одним з найбільш популярних серед маркетингових інструментів є використання програм лояльності. Вони спрямовані на оптимізацію співпраці організацій, що виробляють/продають товари або надають послуги, зі споживачами. Marketing research allows you to determine the attitude of consumers to the company's goods and provides a basis for developing marketing strategies for managing consumer behavior. Companies try to improve the attitude of consumers towards their products by various means. One of the most popular marketing tools is the use of loyalty programs. They are aimed at optimizing cooperation between organizations that produce/sell goods or provide services with consumers.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тренди в рекламі
    (2021) Розумей, Світлана Борисівна; Колодюк, Світлана Андріївна
    Обґрунтовано необхідність використання сучасних видів реклами як одного з потужних маркетингових інструментів. Визначено основні тренди реклами на поточний рік. Встановлено, що максимальна персоналізації рекламної аудиторії та використання сучасних Інтернет-технологій в рекламі є потужним механізмом просування продукції. The necessity of using modern types of advertising as one of the powerful marketing tools is substantiated. The main advertising trends for the current year have been determined. It has been established that the maximum personalization of the advertising audience and the use of modern Internet technologies in advertising are a powerful mechanism for product promotion.
  • Ескіз
    Документ
    Систематизація засобів аромамаркетингу
    (2017) Розумей, Світлана Борисівна
    Дослідження сучасних технологій просування товарів показало, що один із інструментів, які широко застосовуються на ринку В2С є запахи. Аромамаркетинг обґрунтовується на збуджені у людини нервові рецептори та використовує підприємцями для впливу на вибір споживача та збільшення продажу певних товарів. The study of modern technologies of product promotion showed that one of the tools that are widely used in the B2C market are smells. Aromamarketing is based on nervous receptors excited in a person and is used by entrepreneurs to influence consumer choice and increase sales of certain products.
  • Ескіз
    Документ
    Функції управління маркетинговими інтернет-комунікаціями підприємства на онлайн-ринку
    (2019) Капінус, Лариса Василівна; Розумей, Світлана Борисівна
    Присутність підприємства в мережі Інтернет дає можливість точно формувати свою цільову аудиторію через таргетинг, правильно використовувати контент, зменшувати витрати на просування продукції в онлайн-середовищі, формувати лояльність інтернет-покупців, підвищувати обсяги реалізації продукції та збільшувати прибуток. Формування і реалізація маркетингових програм по просуванню продукції в мережі Інтернет здійснюється відповідно запланованому алгоритму, який передбачає планування комплексу інтернет-комунікацій підприємства, організацію маркетингової комунікаційної інтернет-діяльності,реалізацію маркетингової комунікаційної інтернет-діяльності та контроль маркетингової комунікаційної інтернет-діяльності. Ефективність управління комплексом маркетингових комунікацій на підприємстві залежить від рівня реалізації певних процедур процесу управління комплексу інтернет-комунікаціями підприємства. The presence of the company on the Internet makes it possible to accurately shape its target audience through targeting, correct use of content, reduce costs for product promotion in the online environment, build loyalty of online buyers, increase sales volumes and increase profits. Formation and implementation of marketing programs for promotion of products in the Internet is carried out in accordance with the planned algorithm, which involves planning the complex of Internet communications of the enterprise, organization of marketing communication Internet activities, implementation of marketing communication Internet activities and control of marketing communication Internet activities. The effectiveness of management of the complex of marketing communications at an enterprise depends on the level of implementation of certain procedures of the management process of the complex of Internet communications of the enterprise.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження каналів розподілу продукції ПАТ «Оболонь»
    (2015) Розумей, Світлана Борисівна
  • Ескіз
    Документ
    Систематизація підходів до визначення поняття «збут»
    (2014) Розумей, Світлана Борисівна
  • Ескіз
    Документ
    Мерчандайзинг як комплексний засіб підвищення ефективності діяльності підприємства
    (2010) Величко, Д. М.; Розумей, Світлана Борисівна
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи розвитку ведингу в Україні
    (2009) Стеценко, Вікторія Анатоліївна; Розумей, Світлана Борисівна
  • Ескіз
    Документ
    Унікальна торгова пропозиція як ефективний метод реклами
    (2009) Розумей, Світлана Борисівна