Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
24 результатів
Результати пошуку
Документ Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій на продовольчому ринку(2024) Попович, Валентин Мар’янович; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Стимулювання збуту: сутність, цілі та завдання(2023) Вихристюк, Анастасія Євгеніївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Діджитал-маркетинг як інструмент просування товарів підприємств алкогольної індустрії(2023) Грунська, Вікторія Сергіївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Нестандартні маркетингові прийоми відомих брендів(2020) Скригун, Наталія Петрівна; Мусієнко, Юлія ГригорівнаДокумент Seо-оптимізація: сучасні вимоги до копірайтингу як важливої складової просування сайту(2015) Скригун, Наталія Петрівна; Кириленко, Ірина ІгорівнаДокумент Сучасні та нестандартні методи рекламування товару(2017) Єфісько, Ю.Ю.; Скригун, Наталія ПетрівнаВ роботі розглянуто нові та нестандартні методи рекламування як в Україні так і в зарубіжних країнах, їх вплив на поведінку споживача та формування образу фірми чи товару. Дослідження виявило, що більшість підприємств використовує бюджет на рекламу не ефективно та приділяє увагу більше розміщенню ніж самій рекламі, тому нові засоби реклами є більш ефективними, оскільки люди завжди звертають увагу на щось цілком нове та нестандартне. The paper considers new and non-standard methods of advertising both in Ukraine and in foreign countries, their influence on consumer behavior and the formation of the image of a company or product. The survey found that most businesses use the advertising budget to be ineffective and focus on more placement than the ad itself, so new advertising tools are more effective because people always pay attention to something completely new and non-standard.Документ Crazy PR як ефективна маркетингова комунікаційна технологія(2010) Шапран, В. М.; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Використання кольору в рекламі(2010) Крещук, Л. П.; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Спортивний маркетинг як прогресивна технологія просування(2010) Золотарьов, В. С.; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Методи оцінювання ефективності PR-кампаній(2010) Скригун, Наталія Петрівна
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »