Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Фундаменталізація навчального процесу як основа профілізації підготовки інженерів-механіків переробних і харчових виробництв
    (2001) Таран, Віталій Михайлович; Сороколіт, Микола Іванович
    Фундаменталізація і профілізація як навчально-методичні аспекти завжди займали чинне місце в загальному процесі підготовки спеціалістів - випускників вищих технічних закладів освіти. Проте лише останнім часом приділяються підвищена увага їх науково-методичному обґрунтуванню, цілеспрямованому диференційному застосуванню, підвищенню якості та глибини теоретичної і практичної підготовки інженерів, які повинні бути готовими до вирішення набагато складніших завдань сучасної науки і практики. Fundamentalization and profiling as teaching aspects always occupied prominent place in the overall process of training specialists - graduates of higher technical educational institutions. However, only recently has received increased attention to their scientific and methodological basis, the differential use of targeted, quality and depth of the education and training of engineers who need to be ready to tackle more complex problems of modern science and practice.