Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Роль логістичного сервісу в обслуговуванні споживачів(2022) Тур, Олеся ВасилівнаЗ’ясовано, що обслуговування споживача – це діяльності зі створення споживчої корисності, що відбувається у процесі виконання замовлень, спрямованих на задоволення потреб споживачів і досягнення мети діяльності підприємства. Виявлено три фази елементів логістичного обслуговування споживачів: передпродажні, під час продажні, після продажні. Метою логістичного сервісу є забезпечення необхідного рівня задоволення вимог споживача за як найнижчих сукупних витрат, що передбачає гарантоване отримання ним продукту відповідної якості, кількості та асортименту у визначеному місці, у визначений час та за визначеною ціною, при цьому об’єктом логістичного сервісу, з одного боку, є сам товар у своїй фізичній формі, з іншого – різні споживачі матеріального потоку. It was found that customer service is an activity to create consumer utility, which occurs in the process of fulfilling orders aimed at meeting the needs of consumers and achieving the goal of the enterprise. Three phases of logistics customer service elements were identified: pre-sales, during sales, and after sales. The purpose of the logistics service is to ensure the necessary level of satisfaction of the consumer's requirements at the lowest total costs, which involves guaranteed receipt of a product of the appropriate quality, quantity and assortment at a specified place, at a specified time and at a specified price, while the object of the logistics service is from one on the one hand, there is the product itself in its physical form, on the other - various consumers of the material flow.Документ Роль геоінформаційних та GPS-технологій в логістиці(2020) Муравська, Ілона Валентинівна; Тур, Олеся ВасилівнаЗ’ясували, що використання геоінформаційних та GPS-технологій дає можливість транспортним компаніям отримувати повний контроль над своїми транспортними засобами, водієм і вантажем. У реальному часі бачити перебування вантажу і транспорту, що є основним завданням транспортної логістики. При наявності автомобільного парку створення автоматичної систем обліку позитивно позначиться на роботі підприємства. It was found that the use of geo-information and GPS technologies enables transport companies to gain full control over their vehicles, drivers and cargo. In real time, you can see the location of cargo and transport, which is the main task of transport logistics. If there is a car park, the creation of an automatic accounting system will have a positive effect on the work of the enterprise.Документ Логістичний аутсорсинг як один із напрямів удосконалення логістичної діяльності підприємства(2020) Ковальчук, Яна Анатоліївна; Тур, Олеся ВасилівнаЗ’ясовано, що основними видами аутсорсингу є: ІТ-аутсорсинг, виробничий аутсорсинг, аутсорсинг бізнес-процесів та логістичний аутсорсинг. Логістичний аутсорсинг – делегування обов’язків ведення другорядних бізнес-процесів підряднику. Ринок логістичного аутсорсингу має великий потенціал на території України. Розвиток даного виду діяльності можуть сприяти процеси глобалізації, кооперації та інтеграції, а також зростаючі вимоги споживачів, які мотивують компанії. It was found that the main types of outsourcing are: IT outsourcing, production outsourcing, business process outsourcing and logistics outsourcing. Logistics outsourcing – delegating the responsibilities of managing secondary business processes to a contractor. The logistics outsourcing market has great potential in Ukraine. The development of this type of activity can be facilitated by the processes of globalization, cooperation and integration, as well as the growing demands of consumers that motivate companies.