Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Закон «Про застосування англійської мови в Україні»: нові викликидля вищої школи
    (2024) Сапон-Аблязова, Любов Василівна
    Розглянуті основні положення Закону «Про застосування англійської мови в Україні», який закріплює статус англійської мови, як однієї з мов міжнародного спілкування в Україні, та його вплив на подальший розвиток вищої освіти в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Вища освіта в інформаційному суспільстві
    (2022) Каїра, Людмила Григорівна
    Висвітлено основні ознаки освіти в сучасному інформаційному суспільстві. Проаналізовано одну з важливих ознак випереджувальної освіти – «освіти впродовж життя». Визначено роль університетів як центрів неперервного навчання. The main features of education in the modern information society are highlighted. One of the important features of anticipatory education - "lifelong education" is analyzed. The role of universities as centers of continuous education is determined.
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Формування мовної компетенції здобувачів вищої освіти в контексті наближення України до європейського освітнього простору
    (2021) Приблуда, Людмила Михайлівна
    Проблема формування мовної компетенції студентської молоді в закладах вищої освіти України посідає важливе місце в сучасному освітньому просторі. Відповідність мовної ситуації та мовної компетенції стратегічним цілям національного та державного розвитку забезпечує державна мовна політика.
  • Ескіз
    Документ
    Компетентнісний підхід у системі вищої освіти
    (2020) Дужик, Наталія Степанівна
    Along with the competency approach in pedagogy, other models of teaching have been established, which are based on the formation of competencies. In particular, socio-emotional learning takes into account the needs of personal development, and therefore it can be used in higher education. В педагогічній науці разом з компетентнісним підходом утвердилися й інші моделі навчання, які ґрунтуються на формуванні компетенцій. Зокрема соціально-емоційне навчання враховує потреби особистісного розвитку, а тому може використовуватися у вищій школі.