Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Закон «Про застосування англійської мови в Україні»: нові викликидля вищої школи(2024) Сапон-Аблязова, Любов ВасилівнаРозглянуті основні положення Закону «Про застосування англійської мови в Україні», який закріплює статус англійської мови, як однієї з мов міжнародного спілкування в Україні, та його вплив на подальший розвиток вищої освіти в Україні.Документ Вища освіта в інформаційному суспільстві(2022) Каїра, Людмила ГригорівнаВисвітлено основні ознаки освіти в сучасному інформаційному суспільстві. Проаналізовано одну з важливих ознак випереджувальної освіти – «освіти впродовж життя». Визначено роль університетів як центрів неперервного навчання. The main features of education in the modern information society are highlighted. One of the important features of anticipatory education - "lifelong education" is analyzed. The role of universities as centers of continuous education is determined.Документ Викладання іноземної мови онлайн у ЗВО – проблеми і шляхи їх вирішення(2022) Форостюк, Інна ВадимівнаДокумент Формування мовної компетенції здобувачів вищої освіти в контексті наближення України до європейського освітнього простору(2021) Приблуда, Людмила МихайлівнаПроблема формування мовної компетенції студентської молоді в закладах вищої освіти України посідає важливе місце в сучасному освітньому просторі. Відповідність мовної ситуації та мовної компетенції стратегічним цілям національного та державного розвитку забезпечує державна мовна політика.Документ Компетентнісний підхід у системі вищої освіти(2020) Дужик, Наталія СтепанівнаAlong with the competency approach in pedagogy, other models of teaching have been established, which are based on the formation of competencies. In particular, socio-emotional learning takes into account the needs of personal development, and therefore it can be used in higher education. В педагогічній науці разом з компетентнісним підходом утвердилися й інші моделі навчання, які ґрунтуються на формуванні компетенцій. Зокрема соціально-емоційне навчання враховує потреби особистісного розвитку, а тому може використовуватися у вищій школі.