Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
89 результатів
Результати пошуку
Документ Економетричний інструментарій як один із засобів оцінки сталого розвитку підприємств харчової промисловості(2024) Лисенко (Звьоздочкіна), Олена АнатоліївнаРозглянуто актуальність розробки системи ефективного управління сталим розвитком підприємств харчової промисловості на основі економетричних моделей та інструментів із використанням сучасних пакетів статистичної обробки данихДокумент Використання економетричних інструментів в прийнятті оптимальних управлінських рішень(2024) Лисенко (Звьоздочкіна), Олена АнатоліївнаРозглянуто актуальність використання сучасних економетричних методологічних підходів та інструментів із застосуванням програмних пакетів статистичної обробки даних з метою оптимізації прийняття управлінського рішенняДокумент Гейміфікація – сучасний інструмент менеджменту(2024) Якимчук, Тетяна ВолодимирівнаЗа допомогою наукових методів та на основі дослідження сучасних літературних джерел було розглянуто гейміфікацію як сучасний інструмент менеджменту.Документ Перехід від традиційних управлінських методів та принципів менеджменту до нових сучасних методик agile-менеджменту(2024) Стахурська, Світлана АнтонівнаРозглядаються особливості і тенденції переходу від традиційних управлінських методів та принципів менеджменту до нових сучасних методик agile-менеджментуДокумент Basic rules of information hygiene(2023) Турчина (Побережна), Марія ПетрівнаДокумент Формування галузевої стратегії(2022) Шеремет, Олег ОлексійовичРозглянуто процес формування галузевої стратегії. Сучасний розвиток харчової промисловості здійснюється під впливом транснаціональних, геополітичних і внутрішніх викликів, зростання відкритості національного макроекономічного середовища країни спонукає до стратегічних змін у підходах до розвитку сегментних складових галузі з урахуванням системного та комплексного підходу на основі концентрації відповідного ресурсного забезпечення.Документ Бізнес-комунікації як невід’ємна складова менеджменту(2023) Якимчук, Тетяна ВолодимирівнаРозглянуто важливість бізнес-комунікацій в управлінні організацією. The importance of business communications in managing an organization is considered.Документ Концепція зацікавлених груп в підприємництві та її сучасний розвиток згідно теорії фазових трансформацій бізнесу(2023) Стахурська, Світлана АнтонівнаОхарактеризована концепція зацікавлених груп в підприємництві та її сучасний розвиток згідно теорії фазових трансформацій бізнесу. Characterized concept of interested groups in entrepreneurship and its modern development according to the theory of phase transformations of businessДокумент Cтратегічний інструментарій еволюційного підходу до розвитку організацій(2023) Стахурська, Світлана АнтонівнаРозглядається стратегічний інструментарій еволюційного підходу до розвитку організацій. The strategic toolkit of the evolutionary approach to the development of organizations is considered.Документ Роль логістичного сервісу в обслуговуванні споживачів(2022) Тур, Олеся ВасилівнаЗ’ясовано, що обслуговування споживача – це діяльності зі створення споживчої корисності, що відбувається у процесі виконання замовлень, спрямованих на задоволення потреб споживачів і досягнення мети діяльності підприємства. Виявлено три фази елементів логістичного обслуговування споживачів: передпродажні, під час продажні, після продажні. Метою логістичного сервісу є забезпечення необхідного рівня задоволення вимог споживача за як найнижчих сукупних витрат, що передбачає гарантоване отримання ним продукту відповідної якості, кількості та асортименту у визначеному місці, у визначений час та за визначеною ціною, при цьому об’єктом логістичного сервісу, з одного боку, є сам товар у своїй фізичній формі, з іншого – різні споживачі матеріального потоку. It was found that customer service is an activity to create consumer utility, which occurs in the process of fulfilling orders aimed at meeting the needs of consumers and achieving the goal of the enterprise. Three phases of logistics customer service elements were identified: pre-sales, during sales, and after sales. The purpose of the logistics service is to ensure the necessary level of satisfaction of the consumer's requirements at the lowest total costs, which involves guaranteed receipt of a product of the appropriate quality, quantity and assortment at a specified place, at a specified time and at a specified price, while the object of the logistics service is from one on the one hand, there is the product itself in its physical form, on the other - various consumers of the material flow.