Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
15 результатів
Результати пошуку
Документ Незаконні методи збільшення поличного простору та дискредитації конкурентів(2024) Бринзюк, Любов Володимирівна; Польовик, Володимир Вікторович; Романова, Зоряна МиколаївнаСучасне підприємництво і торгівля неодмінно супроводжується конкурентними баталіями, де боротьба за увагу споживача і домінування на ринку стають визначальними. У цьому контексті мерчендайзинг та піар стають невід'ємними складовими стратегій компаній. Поруч із законними методами піару та маркетингу, існують і не законні практики, які вживаються для дискредитації конкурентів та навіть здатні підривати довіру споживачів до брендів.Документ Оцінювання споживчих мотивацій(2023) Литвинюк, Анастасія Святославівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Брендинг як елемент взаємодії зі споживачем(2024) Казімірова, Оксана Володимирівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Advantages of poultry meat for consumers(2023) Strashynskyi, Igor; Marynin, Andriy; Polishchuk, Iryna; Baida , YanaToday, further strides are being made in improving the healthiness of processed poultry products; in particular, offering products with reduced salt, nitrites, and fat. For example, the sodium concentration in chicken nuggets (i.e., sodium chloride required for extracting the salt-soluble proteins from the meat to facilitate binding/gelation during cooking) can be reduced to some extent by partially replacing with potassium/calcium chloride without affecting consumer acceptance.Документ Програми лояльності в сфері гостинності та туризму(2023) Москвіна, Маргарита Євгенівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Product placement як інструмент маркетингових комунікацій(2023) Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Основні вимоги споживачів до товару на сучасному ринку покупця(2022) Гайдуков, Дмитро Сергійович; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Маркетингові комунікації підприємств в умовах воєнного стану(2022) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Комунікаційна діяльність вітчизняних підприємств у кризових умовах(2022) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент CRM системи як засіб автоматизації взаємодії зі споживачами в маркетингових комунікаціях(2021) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія Петрівна