Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Раціональне харчування як чинник зміцнення здоров’я людини
    (2024) Топчієва, Ганна Олександрівна; Долиніна, Мила Милківна
  • Ескіз
    Документ
    Ціннісне значення фізичної культури і спорту у здоров’язбереженні здобувачів вищої освіти
    (2023) Топчієва, Ганна Олександрівна
    У роботі розглядається цінності фізичної культури: сформовані спеціальні знання та переконання, рухові вміння та навички виконання відповідних норм та правил, основні фізичні та спеціальні якості. Володіючи та ефективно використовуючи різні фізичні вправи, людина покращує свій фізичний стан і підготовленість, фізично удосконалюється. The work examines the values of physical culture: formed special knowledge and beliefs, motor skills and skills in the implementation of relevant norms and rules, basic physical and special qualities. By mastering and effectively using various physical exercises, a person improves his physical condition and readiness, improves physically
  • Ескіз
    Документ
    Фізична культура як засіб профілактики захворювань молоді під час навчання
    (2023) Топчієва, Ганна Олександрівна
    Виявлено основні причини захворювань та розладів здоров’я молоді під час навчання. Визначено засоби фізичної культури, спрямовані на профілактику психосоматичних розладів здобувачів освіти залежно від характеру їх захворювань. The main causes of diseases and health disorders of young people during education have been revealed. Means of physical culture aimed at prevention of psychosomatic disorders of students depending on the nature of their diseases have been determined.
  • Ескіз
    Документ
    Олімпійська освіта в процесі занять фізичною культурою і спортом
    (2023) Топчієва, Ганна Олександрівна
    У роботі розглядається ефективність олімпійської освіти в процесі занять фізичною культурою і спортом серед здобувачів освіти в закладах вищої освіти. Олімпійська освіта - багаторівневий спеціально організований педагогічний процес формування гармонійно розвиненої особистості через набуття інтересів, навичок, знань, розвиток здібностей, потреб та ціннісних орієнтацій, що базуються на гуманістичних ідеалах та цінностях олімпізму і є, складовою частиною освіти. The work examines the effectiveness of Olympic education in the process of physical education and sports among students in higher education institutions. Olympic education is a multi-level specially organized pedagogical process of forming a harmoniously developed personality through the acquisition of interests, skills, knowledge, the development of abilities, needs and value orientations, which are based on humanistic ideals and values ​​of Olympism and are an integral part of education.
  • Ескіз
    Документ
    Фізична культура в загальнокультурній та професійній підготовці студентів
    (2021) Данилюк, Валерій Михайлович
    Сучасна людина, часто перебуваючи в складних і динамічних соціальних умовах, втратила природний спосіб життя. Однак, умови праці та життя пред'являють підвищені вимоги до випускників ВНЗ, чий високий професіоналізм і творче довголіття можливі тільки при доброму здоров'ї. Зміщення акцентів з рухової сфери на розумову, психоемоційну призводить до зниження природної рухової активності, що актуалізує розвиток функціональних і адаптаційних можливостей організму засобами рухової діяльності. Навчання у ВНЗ вимагає від студентів значних інтелектуальних і нервово-психічного напруження, що доходять в період екзаменаційних сесій до максимальних. Крім того, ці напруги, накладаючись на соціальні, побутові, екологічні та інші навантажувальні фактори, можуть призводити до різних функціональних і психічних зривів.Modern man, often being in difficult and dynamic social conditions, has lost his natural way of life. However, working and living conditions present increased requirements for university graduates, whose high professionalism and creative longevity are possible only in good health. The shift of emphasis from the motor sphere to the mental, psycho-emotional leads to a decrease in natural motor activity, which actualizes the development of functional and adaptive capabilities of the body by means of motor activity. Studying at universities requires students to have significant intellectual and neuro-mental stresses that reach the maximum during the examination sessions. In addition, these stresses, imposed on social, domestic, environmental and other load factors, can lead to various functional and mental disruptions.