Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Намазка, як традиційний кулінарний шедевр
    (2024) Пазюк, Олександра Вадимівна; Корецька, Ірина Львівна; Польовик, Володимир Вікторович
    У роботі проведений аналіз сучасних існуючих видів намазок за групами.
  • Ескіз
    Документ
    Незаконні методи збільшення поличного простору та дискредитації конкурентів
    (2024) Бринзюк, Любов Володимирівна; Польовик, Володимир Вікторович; Романова, Зоряна Миколаївна
    Сучасне підприємництво і торгівля неодмінно супроводжується конкурентними баталіями, де боротьба за увагу споживача і домінування на ринку стають визначальними. У цьому контексті мерчендайзинг та піар стають невід'ємними складовими стратегій компаній. Поруч із законними методами піару та маркетингу, існують і не законні практики, які вживаються для дискредитації конкурентів та навіть здатні підривати довіру споживачів до брендів.