Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Закон «Про застосування англійської мови в Україні»: нові викликидля вищої школи(2024) Сапон-Аблязова, Любов ВасилівнаРозглянуті основні положення Закону «Про застосування англійської мови в Україні», який закріплює статус англійської мови, як однієї з мов міжнародного спілкування в Україні, та його вплив на подальший розвиток вищої освіти в Україні.Документ Вища освіта в інформаційному суспільстві(2022) Каїра, Людмила ГригорівнаВисвітлено основні ознаки освіти в сучасному інформаційному суспільстві. Проаналізовано одну з важливих ознак випереджувальної освіти – «освіти впродовж життя». Визначено роль університетів як центрів неперервного навчання. The main features of education in the modern information society are highlighted. One of the important features of anticipatory education - "lifelong education" is analyzed. The role of universities as centers of continuous education is determined.Документ Викладання іноземної мови онлайн у ЗВО – проблеми і шляхи їх вирішення(2022) Форостюк, Інна ВадимівнаДокумент Формування мовної компетенції здобувачів вищої освіти в контексті наближення України до європейського освітнього простору(2021) Приблуда, Людмила МихайлівнаПроблема формування мовної компетенції студентської молоді в закладах вищої освіти України посідає важливе місце в сучасному освітньому просторі. Відповідність мовної ситуації та мовної компетенції стратегічним цілям національного та державного розвитку забезпечує державна мовна політика.Документ Компетентнісний підхід у системі вищої освіти(2020) Дужик, Наталія СтепанівнаAlong with the competency approach in pedagogy, other models of teaching have been established, which are based on the formation of competencies. In particular, socio-emotional learning takes into account the needs of personal development, and therefore it can be used in higher education. В педагогічній науці разом з компетентнісним підходом утвердилися й інші моделі навчання, які ґрунтуються на формуванні компетенцій. Зокрема соціально-емоційне навчання враховує потреби особистісного розвитку, а тому може використовуватися у вищій школі.Документ Формування прикладних навичок ведення лабораторних досліджень інженерів-біотехнологів(2019) Попова, Інна Вадимівна; Сімурова, Наталія Вячеславівна; Майборода, Олена ІванівнаДокумент Використання відеоматеріалів при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах(2016) Кохан, Олена МиколаївнаДокумент Цілі та завдання Болонського процесу(2015) Янчук, Тетяна ЮріївнаДокумент Інновації економіко-ринкового типу в системі вищої освіти(2014) Дрокіна, Ніна ІванівнаПоказано внесок дослідницьких ВНЗ в інтелектуальний, економічний і науково-технічний розвиток регіонів та країн. Розглянуто інноваційну діяльність ВНЗ в системі вищої освіти як економічну категорію. Перелічені основні сучасні типи інновацій економічно-ринкового типу. The contribution of research universities in the intellectual, economic, scientific and technical development of the regions and countries are identified. Innovation activities of universities in higher education as an economic category are considered. List the main modern types of innovation economic and market type are formulated.Документ Online University vs Traditional University: opportunities and peculiarities(2014) Galynska, OlenaУ статті розглядається освіта онлайн як складова вищої освіти, сформульовано переваги та особливості навчання онлайн і традиційного навчання. The article describes online learning as a component of higher education, the main advantages and peculiarities of online learning and traditional learning have been considered.