Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
31 результатів
Результати пошуку
Документ Strategy for promoting the tourism brand of Ukraine(2024) Vohulkina, Daria; Mirzodaeva, TetianaДокумент Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій на продовольчому ринку(2024) Попович, Валентин Мар’янович; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Стимулювання збуту: сутність, цілі та завдання(2023) Вихристюк, Анастасія Євгеніївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Marketing events during the war of Russia against Ukraine(2023) Perebiynis, Julia; Duzhyk, NataliiaThe current trends in event marketing caused by the Russian invasion to Ukraine were identified. In response to the war conditions, organizing mass events in Ukraine has been postponed. Due to the problems with electricity, holding online events is less practical. Instead, marketers focus on winning and uniting a dedicated community. Визначено сучасні тенденції івент-маркетингу, спричинені російським вторгненням в Україну. Через воєнні умови проведення масових заходів в Україні відкладено. Організація онлайн-заходів є менш практичною через проблеми з електрикою. Натомість, маркетологи зосереджуються на завоюванні та об’єднанні відданої спільноти.Документ Діджитал-маркетинг як інструмент просування товарів підприємств алкогольної індустрії(2023) Грунська, Вікторія Сергіївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Нестандартні маркетингові прийоми відомих брендів(2020) Скригун, Наталія Петрівна; Мусієнко, Юлія ГригорівнаДокумент Seо-оптимізація: сучасні вимоги до копірайтингу як важливої складової просування сайту(2015) Скригун, Наталія Петрівна; Кириленко, Ірина ІгорівнаДокумент Сучасні та нестандартні методи рекламування товару(2017) Єфісько, Ю.Ю.; Скригун, Наталія ПетрівнаВ роботі розглянуто нові та нестандартні методи рекламування як в Україні так і в зарубіжних країнах, їх вплив на поведінку споживача та формування образу фірми чи товару. Дослідження виявило, що більшість підприємств використовує бюджет на рекламу не ефективно та приділяє увагу більше розміщенню ніж самій рекламі, тому нові засоби реклами є більш ефективними, оскільки люди завжди звертають увагу на щось цілком нове та нестандартне. The paper considers new and non-standard methods of advertising both in Ukraine and in foreign countries, their influence on consumer behavior and the formation of the image of a company or product. The survey found that most businesses use the advertising budget to be ineffective and focus on more placement than the ad itself, so new advertising tools are more effective because people always pay attention to something completely new and non-standard.Документ Стимулювання збуту як ефективний метод просування товару(2017) Олексієнко, Альона Борисівна; Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються методи стимулювання збуту у місцях продажу. The methods of sales promotion at points of sale are considered.Документ Crazy PR як ефективна маркетингова комунікаційна технологія(2010) Шапран, В. М.; Скригун, Наталія Петрівна