Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Використання аромамаркетингу в торгівлі
    (2021) Данкеєва, Оксана Миколаївна
    В тезах доповіді визначено роль аромамаркетингу як ефективного інструменту впливу на споживацьку поведінку. Визначено, що аромати мають значний вплив на свідомість людини та на її вчинки. Запропоновано розглядати аромамаркетинг в торгівлі, як збудження емоцій споживачів відповідним ароматом у торговельному просторі для заохочення здійснення купівлі.
  • Ескіз
    Документ
    Marketing in the Hotel and Tourism Business
    (2018) Lahuta, S.; Yanenko, Larisa