Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
20 результатів
Результати пошуку
Документ PR як засіб самопрезентації: вплив стратегій комунікації на формування публічного іміджу(2024) Мазур, Аліна ОлександрівнаУ сучасному світі, де конкуренція на ринку праці та у соціальній сфері надзвичайно висока, ефективна самопрезентація виявляється ключовою для досягнення успіху та позиціонування себе в суспільстві. Піар, як стратегічний інструмент комунікації, відіграє значну роль у формуванні публічного іміджу особистостіДокумент Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій на продовольчому ринку(2024) Попович, Валентин Мар’янович; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Особливості використання індивідуальності бренду в маркетингових комунікаціях(2023) Бойко, Ірина Анатоліївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Програми лояльності в сфері гостинності та туризму(2023) Москвіна, Маргарита Євгенівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Стимулювання збуту: сутність, цілі та завдання(2023) Вихристюк, Анастасія Євгеніївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент маркетингових комунікацій підприємства(2023) Гулак, Наталія Олександрівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Тенденції розвитку зовнішніх маркетингових комунікацій підприємств(2022) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Маркетингова діяльність в онлайн-середовищі як важлива складова конкурентоспроможності підприємства(2022) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Нативна реклама як інструмент маркетингових комунікацій(2022) Скригун, Наталія Петрівна; Семененко, Катерина ЮріївнаДокумент Тенденції в управлінні маркетинговими комунікаціями в реальному та віртуальному економічному середовищі в кризових умовах(2022) Молін, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія Петрівна