Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Гра в гольф, як один з видів рекреаційної діяльності
    (2020) Павлюк, Ірина Сергіївна
    Гольф є найдорожчим, престижним і респектабельним видом спорту. Cпортивна гра на свіжому повітрі, що проходить серед приголомшливих пейзажів. В той же час гольф пройшов багатовіковий шлях розвитку, і став одним з найбільш масових видів спорту у всьому світі. На сьогоднішній день їм регулярно займаються і беруть участь у змаганнях з різних оцінок від 60 до 100 млн., чоловік. Для багатьох жителів планети гольф – це невід'ємна частина і спосіб життя.Розвиток гольфу часто дуже цінний через його роль в економічному розвитку – він виступає, як ядро туристичних напрямків у регіонах, і як важливий метод урізноманітнення місцевості. Поля для гольфу також можуть бути вигідними місцями суспільного відпочинку та підвищувати якість місцевого довкілля. Golf is the most expensive, prestigious and respectable sport. A sports game in the fresh air, held among the stunning scenery. At the same time, golf has gone centuries-old, and has become one of the most massive sports in the world. To date, they are regularly engaged and participate in competitions for various estimates from 60 to 100 million people. For many inhabitants of the planet, golf is an integral part and way of life.Golf development is often very valuable because of its role in economic development – it acts as the core of tourist destinations in the regions, and as an important method of diversity of the area. Golf courses can also be beneficial places of public recreation and improve the quality of the local environment.
  • Ескіз
    Документ
    Мистецтво проведення лекцій молодим вченим
    (2002) Домарецький, Віталій Афанасійович
    Удосконалені форми проведення лекцій молодими вченими університету впровадження яких в свою педагогічну діяльність покращить якість підготовки фахівців для харчової і переробної промисловості, чия виробнича і наукова діяльність буде пов'язана із роботою не лише на підприємствах, але й в науково-дослідних інститутах, вузах, коледжах і технікумах та управліннях відповідних галузей. Advanced forms of lectures by young scientists of the University whose implementation in its educational activities will improve the quality of training for the food processing industry, whose production and research activities will be associated with the work not only in business but also in research institutes, universities, colleges and colleges and departments of the respective industries.
  • Ескіз
    Документ
    Взаємодія в системі «Викладач - Студент»
    (2013) Пешук, Людмила Василівна; Чернюшок, Ольга Анатоліївна
    В даній статті наведено як відбувається взаємодія між викладачами та студентами в процесі їх взаємодії, відносин та навчання. The present article describes how the interaction between teachers and students in their interactions, relationships and learning.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи впровадження методу кейс-стаді (англ. сase method) в навчально-виховній та науковій діяльності НУХТ (Національного університету харчових технологій)
    (2012) Мазник, Ліана Валеріївна
    В представленій роботі кейс-метод розглядається як міжпарадигмальна та міждисциплінарна евристика, що полягає у точному визначенні феномену, який підлягає вивченню. Евристика розуміється нами як підхід найвищого ступеня узагальненості, який можна використовувати в навчанні, конструюванні, дослідженнях та при розв'язанні проблем. Результати впровадження цього підходу стосуються декількох аспектів діяльності, які детально розглянуті в роботі. До таких аспектів віднесено: дослідницький, дидактичний, комунікаційний, діагностичний, прикладний аспект (кейс-метод в бізнесі). The case method is considered as interparadigmal and interdisciplinary heuristic, which lie in the exact definition of the phenomenon need to be observated in this study. The heuristic is understood by us as the approach of te highest degree of generalization that can be used in teaching, engineering, research and problem solving. Results of this approach implementation relate to several aspects of the activities that are considered in article in details. These aspects include: research, teaching, communicating, diagnostic, application (case method in buisness) aspects.
  • Ескіз
    Документ
    Значення та зміст управління конфліктами
    (2011) Мазник, Ліана Валеріївна; Мазник, К. С.