Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ The role of communicative competence in marketing(2016) Stahursky, Valery; Tkachuk (Stakhurska), SvitlanaThe paper studies the role and significance of communication skills of staff in interactive marketing and also the importance of professional competence in classical marketing communications forming.Документ Організація інтерактивного навчання на заняттях англійської мови в технічних ВНЗ(2015) Довгун, Ірина МиколаївнаДокумент Головні принципи комунікативного підходу у формуванні іншомовної компетентності студентів ВНЗ(2012) Михайлова, Неля ОлексіївнаЕкономічні реформи, що проводяться державою сьогодні, активна співпраця нашої країни з іншими країнами світу, процеси глобалізації та інтеграції України у світовий простір - все це актуалізує необхідність підготовки спеціалістів, професіоналізм яких залежить від рівня та якості іншомовної комунікативної компетенції. Це зумовлює увагу до проблеми викладання іноземних мов з урахуванням потреб майбутніх фахівців у сучасних умовах. Метою цього дослідження науково обґрунтувати ефективність застосування комунікативно-когнітивного підходу при викладанні іноземної мови професійного спрямування у вищому навчальному закладі. The economic reforms undertaken by the state today, active cooperation of our country with other countries, the processes of globalization and integration of Ukraine into space - all these things actualize the need of specialists’ training which depends on the level and quality of foreign language communicative competence. This brings attention to the problem of teaching foreign languages to meet the needs of future professionals in the modern world. This study scientifically proves the effectiveness of communicative and cognitive approach in teaching of the foreign language in the high school of vocational orientation.