Колективні монографії, розділи з колективних монографій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12021
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Проблеми й перспективи відновлення та розвитку підприємств харчової промисловості в сучасних умовах(2024) Скопенко, Наталія Степанівна; Євсєєва-Северина, Ірина Василівна; Репіч, Тетяна Анатоліївна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Никоненко, Андрій Володимирович; Лисенко (Звьоздочкіна), Олена Анатоліївна; Тур, Олеся Василівна; Чеснік, Наталія Миколаївна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина Володимирівна; П'янкова, Оксана Василівна; Лугова, К. В.; Березянко, Тамара Володимирівна; Мазник, Ліана Валеріївна; Драган, Олена Іванівна; Мишко, Ксенія Дмитрівна; Безпалько, Олена Вікторівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Чугаєва, Наталія Юріївна; Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина Федорівна; Баталова (Понежда), Олена АнатоліївнаВиклики сьогодення: пандемія COVID, стрімке прискорення цифровізації економіки, російсько-українська війна – змінюють середовище функціонування підприємств та систему конкурентних переваг вітчизняних виробників. Дослідження ймовірних траєкторій розвитку економіки України у повоєнний період, розроблення пропозицій щодо найбільш доцільних способів подолання економічних проблем, породжених війною, обґрунтування дієвих алгоритмів економічного відновлення вітчизняних підприємств є актуальним для сьогоденняДокумент Методичні та прикладні аспекти дослідження маркетингової активності споживачів(2023) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаУ розділі монографії розглянуто сутність маркетингової активності споживачів. Наведено та охарактеризовано показники, які характеризують маркетингову активність споживачів. Окреслено етапи, за якими аналізується маркетингова активність споживачів. Описано процес сегментування споживачів та визначення цільового ринку. Доведено необхідність вибору привабливих ринкових сегментів. Обгрунтовано чинники внутрішнього впливу на споживчий вибір. Висвітлено чинники зовнішнього впливу на вибір споживача. Наведено алгоритм дослідження впливу чинників внутрішнього та зовнішнього середовища на формування споживчих переваг. Показано методику визначення емоційного стану та його зв’язку з різними елементами маркетингової діяльності. Продемонстровано етапи дослідження вражень покупців та їхнього впливу на споживчу активність, а також визначення рівня задоволеності покупкою. Описано процес вивчення профілю споживачів продукції відповідно до базових моделейДокумент Маркетинг в сфері вегетаріанських продуктів: українські виробники та перспективи розвитку ринку(2024) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаДосліджуються маркетингові аспекти розвитку ринку в сфері вегетаріанських харчових продуктів: типи вегетаріанства, мотиви вегетаріанства, бар’єри переходу до вегетаріанства, українські виробники вегетаріанських харчових продуктів та перспективи розвитку ринку. Розглядаються переваги виробництва вегетаріанських продуктів у порівнянні м’ясними продуктами з позицій економного використання природних ресурсів. Аналізується існуючий та потенційний попит українських споживачів на вегетаріанські продукти, а також задоволення ринком потреб вегетаріанців. Розглядається специфіка маркетингової політики сегментації й позиціонування брендів на прикладі українських виробників вегетаріанських харчових продуктів. Пропонуються напрями розвитку українського ринку вегетаріанських та веганських продуктів.Документ Теоретико-методичні основи ризик-менеджменту кадрових ризиків бізнес-організацій(2022) Скопенко, Наталія Степанівна; Пєтухова, Ольга МихайлівнаРизик-менеджмент кадрових ризиків є складною системою управління ризиками, яка інтегрована у всі процеси бізнес-організацій, і є невід’ємною частиною процесу прийняття ефективних кадрових рішень. В сучасних умовах військового стану, дестабілізації вітчизняної економіки, невизначеності та непрогнозованості зовнішніх чинників ускладнюються причинно-наслідкові зв’язки ризикових ситуацій та зростає складність управління кадровими ризиками. Різноманітність джерел кадрових ризиків і факторів, що на них впливають, обумовлюють потребу пошуку виважених управлінських рішень у кадровій підсистемі та пошуку відповідних інструментів для ефективного керування ризиками у кожному конкретному випадку. Отже, підходи до управління кадровими ризиками повинні бути гнучкими, змінюватись та адаптуватись відповідно до вимог часу та ситуації на ринку праці. HR risk management is a complex risk management system that is integrated into all processes of business organizations and is an integral part of the process of making effective HR decisions. In the current conditions of martial law, destabilization of the domestic economy, uncertainty and unpredictability of external factors, the cause and effect of risk situations is becoming more complex and the complexity of HR risk management is increasing. The variety of sources of HR risks and factors that influence them necessitate the search for balanced management decisions in the HR subsystem and the search for appropriate tools for effective risk management in each case. Therefore, approaches to HR risk management should be flexible, change and adapt to the requirements of time and the situation on the labor market.Документ Сучасний менеджмент у вирішенні проблем розвитку підприємств харчової промисловості: моделі, стратегії, технології(2022) Дунда, Світлана Петрівна; Зєніна-Біліченко, Антоніна Сергіївна; Кундєєва, Галина Олексіївна; Лисенко (Звьоздочкіна), Олена Анатоліївна; Пєтухова, Ольга Михайлівна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Скопенко, Наталія Степанівна; Стахурська, Світлана Антонівна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Тур, Олеся Василівна; Турчина (Побережна), Марія Петрівна; Тюха, Ірина ВолодимирівнаУ колективній монографії розглянуті теоретичні і прикладні аспекти функціонування та розвитку підприємств харчової промисловості з урахуванням останніх наукових досліджень та практичного досвіду. Значну увагу приділено питанням формування, впровадження стратегій, моделей та технологій сучасного менеджменту задля вирішення проблем розвитку підприємств. Призначена для викладачів закладів вищої освіти, аспірантів, здобувачів, керівників, менеджерів та всіх, хто цікавиться проблемами розвитку підприємств. The collective monograph examines the theoretical and applied aspects of the functioning and development of food industry enterprises, taking into account the latest scientific research and practical experience. Considerable attention is paid to issues of formation, implementation of strategies, models and technologies of modern management in order to solve the problems of enterprise development. It is intended for teachers of higher education institutions, graduate students, applicants, leaders, managers and everyone who is interested in the problems of enterprise development.Документ Теоретико-прикладні підходи до формування соціальної відповідальності підприємств харчової промисловості(2022) Безпалько, Олена Вікторівна; Бергер, Аліна Дмитрівна; Березянко, Тамара Володимирівна; Драган, Олена Іванівна; Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина Федорівна; Лисак, Володимир Юрійович; Мазник, Ліана Валеріївна; Маршаленко, Маріанна Петрівна; Федулова, Ірина Валентинівна; Чеснік, Наталія МиколаївнаУ колективній монографії розглянуті теоретичні і прикладні аспекти формування та розвитку соціальної відповідальності підприємств харчової промисловості з урахуванням останніх наукових досліджень та практичного досвіду. Значну увагу приділено прогресивним підходам до соціальної відповідальності менеджменту підприємств. Призначена для викладачів закладів вищої освіти, аспірантів, здобувачів, керівників, менеджерів та всіх, хто цікавиться проблемами формування, впровадження та розвитку корпоративної соціальної відповідальності на підприємствах. The collective monograph considers theoretical and applied aspects of formation and development of social responsibility of food industry enterprises on the basis of recent scientific research and practical experience. Considerable attention is given to progressive approaches to corporate social responsibility. It is intended for teachers of higher educational institutions, postgraduates, applicants, executives, managers and all those who are interested in the problems of formation, implementation and development of corporate social responsibility in enterprises.Документ Маркетингові аспекти розвитку підприємництва у сфері харчових продуктів(2022) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються маркетингові аспекти розвитку підприємництва у сфері харчових продуктів. Для успішного функціонування на ринку підприємствам слід орієнтуватись не лише на зростання, але й на розвиток, тобто на якісні зміни. При цьому важливо враховувати сукупність критеріїв, що формуються за умови прогресивного маркетингу: вигода для підприємства, цінність для клієнта, формування правильних потреб, акцент на раціональному споживанні. Завдання прогресивного маркетингу харчових продуктів повинні враховувати наступні напрями: людина, екосистема, клієнт, толерантність. Важливо запропонувати клієнту справжню цінність, зрозумівши його стиль життя, життєву ситуацію, виявивши больові точки та проаналізувавши обмежені ресурси підприємства. В аспекті «людина/екосистема» слід робити акцент на екологічності продуктів, збереженні довкілля та формуванні правильних потреб. Останнє має здійснюватись сукупними силами підприємства, соціальних інститутів, державних органів та, звісно, самого споживача, який, пред’являючи попит на «правильні товари», змушує виробників пропонувати такі товари на ринку. І, звісно, для формування цінної пропозиції, для розвитку підприємств та здобуття ними конкурентних переваг високого порядку, потрібно враховувати сучасні фудтренди, які формуються під впливом загальних сучасних трендів. The marketing aspects of the development of entrepreneurship in the field of food products are considered. In order to function successfully on the market, enterprises should focus not only on growth, but also on development, that is, on qualitative changes. At the same time, it is important to take into account the set of criteria that are formed under the conditions of progressive marketing: benefit for the company, value for the client, formation of the right needs, emphasis on rational consumption. The tasks of progressive marketing of food products must take into account the following directions: man, ecosystem, client, tolerance. It is important to offer real value to the client by understanding his lifestyle, life situation, identifying pain points and analyzing the company's limited resources. In the "human/ecosystem" aspect, emphasis should be placed on the environmental friendliness of products, preservation of the environment, and the formation of the right needs. The latter should be carried out by the combined forces of the enterprise, social institutions, government bodies and, of course, the consumer himself, who, presenting a demand for the "right goods", forces manufacturers to offer such goods on the market. And, of course, for the formation of a valuable offer, for the development of enterprises and their acquisition of competitive advantages of a high order, it is necessary to take into account modern food trends, which are formed under the influence of general modern trends.