Колективні монографії, розділи з колективних монографій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12021
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Проблеми й перспективи відновлення та розвитку підприємств харчової промисловості в сучасних умовах(2024) Скопенко, Наталія Степанівна; Євсєєва-Северина, Ірина Василівна; Репіч, Тетяна Анатоліївна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Никоненко, Андрій Володимирович; Лисенко (Звьоздочкіна), Олена Анатоліївна; Тур, Олеся Василівна; Чеснік, Наталія Миколаївна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина Володимирівна; П'янкова, Оксана Василівна; Лугова, К. В.; Березянко, Тамара Володимирівна; Мазник, Ліана Валеріївна; Драган, Олена Іванівна; Мишко, Ксенія Дмитрівна; Безпалько, Олена Вікторівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Чугаєва, Наталія Юріївна; Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина Федорівна; Баталова (Понежда), Олена АнатоліївнаВиклики сьогодення: пандемія COVID, стрімке прискорення цифровізації економіки, російсько-українська війна – змінюють середовище функціонування підприємств та систему конкурентних переваг вітчизняних виробників. Дослідження ймовірних траєкторій розвитку економіки України у повоєнний період, розроблення пропозицій щодо найбільш доцільних способів подолання економічних проблем, породжених війною, обґрунтування дієвих алгоритмів економічного відновлення вітчизняних підприємств є актуальним для сьогоденняДокумент Маркетинг в сфері вегетаріанських продуктів: українські виробники та перспективи розвитку ринку(2024) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаДосліджуються маркетингові аспекти розвитку ринку в сфері вегетаріанських харчових продуктів: типи вегетаріанства, мотиви вегетаріанства, бар’єри переходу до вегетаріанства, українські виробники вегетаріанських харчових продуктів та перспективи розвитку ринку. Розглядаються переваги виробництва вегетаріанських продуктів у порівнянні м’ясними продуктами з позицій економного використання природних ресурсів. Аналізується існуючий та потенційний попит українських споживачів на вегетаріанські продукти, а також задоволення ринком потреб вегетаріанців. Розглядається специфіка маркетингової політики сегментації й позиціонування брендів на прикладі українських виробників вегетаріанських харчових продуктів. Пропонуються напрями розвитку українського ринку вегетаріанських та веганських продуктів.