Колективні монографії, розділи з колективних монографій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12021

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Тренінг з міжкультурної комунікації у міжнародному освітньому проєкті
    (2024) Левченко, Вікторія Володимирівна; Форостюк, Інна Вадимівна
    В статті представлено тренінгова програма в рамках Конкурсу заявок Польсько-Української Ради молодіжних обмінів. Тренінг створено для підготовки психологів, соціальних педагогів, волонтерів для роботи в сфері міжкультурної комунікації молоді та практично спрямований на зміцнення міжнародного культурного діалогу. Тренінгова програма базується на парадигмі міжкультурної комунікації, має взаємопов’язані компоненти: поведінковий, когнітивний, афективний, смисловий. Учасники тренінгу навчаються базовим принципам побудови міжкультурного діалогу на основі різних аспектів міжкультурної комунікації: культурологічний, лінгвістичний, етичний, психологічний, соціально-комунікативний, професійно-прикладний. Розуміння мови і культури в тренінгу відбувається через створення метафори, компаративні завдання, адаптацію народних традицій та мистецтва до сучасності. Набуття нових смислів здійснюється внаслідок інтерпретації та рефлексії учасників проєкту. Представлена програма розрахована на вісім днів, реалізується в межах неформальної освіти з набуттям навичок міжкультурної взаємодії в різних формах роботи
  • Ескіз
    Документ
    Культурологічні та психологічні аспекти вивчення української мови як іноземної
    (2020) Уліщенко, Андрій Борисович
    Важливу роль у досягненні високого рівня ефективності вивчення української мови як іноземної відіграє контекстуалізація навчання, що містить як культурологічний, так і навчальний компоненти, а також урахування позитивних емоційних чинників. У статті розглядаються особливості контекстуального підходу до вивчення української мови як іноземної, що сприяє розвитку навичок інтеркультурної комунікації. Зроблено акцент на доцільності інтегрування позитивної психології в методику викладання, що зменшує рівень тривожності студентів і підвищує ефективність роботи у емоційно сприятливому середовищі. Підґрунтям дослідження є аналіз результатів роботи з іноземними студентами в Київському медичному університеті.