Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Удосконалення матеріальної та нематеріальної мотивації праці на туристичному підприємстві(2019) Антоненко, Ірина Ярославівна; Кірій, Тетяна ВікторівнаДокумент Впровадження інноваційних маркетингових інструментів в діяльність туристичного підприємства(2019) Антоненко, Ірина Ярославівна; Бутко, Кирило РомановичДокумент Управління інноваційною діяльністю на готельному підприємстві(2019) Антоненко, Ірина Ярославівна; Таран, Катерина ОлександрвнаДокумент Тренди розвитку ринку круїзного туризму(2019) Антоненко, Ірина Ярославівна; Опанасюк, Наталія АнатоліївнаДокумент Впровадження сучасних технологій управління персоналом готельного підприємства(2019) Лиса, Людмила Богданівна; Антоненко, Ірина ЯрославівнаДокумент Інноваційні технології у туристичному бізнесі(2018) Толкачов, Владислав; Антоненко, Ірина ЯрославівнаНа прикладі роботи виставкового центру «КиївЕкспоПлаза» з розвитку MICE-туризму проведемо аналіз інноваційної діяльності.Документ Розвиток інноваційних технологій готельних підприємств(2018) Чухіна, Олена Валеріївна; Антоненко, Ірина ЯрославівнаРозкрито питання впровадження інновацій функціонування готельних підприємств.Документ Сучасні системи бронювання в туризмі(2018) Ржечицький, І.; Антоненко, Ірина ЯрославівнаПроаналізовано сучасні види системи бронювання в туризмі. The modern types of booking systems in tourism are analyzed.Документ Методи оцінювання туристично-рекреаційного потенціалу(2018) Мельник, Ірина Леонідівна; Антоненко, Ірина ЯрославівнаВисвітлені методи оцінювання туристично-рекреаційного потенціалу.Документ Перспективи розвитку туристичних підприємств в економіці України(2016) Антоненко, Ірина Ярославівна; Мельник, Ірина ЛеонідівнаОбґрунтовано особливості розвитку туристичних підприємств та визначено дієві інструменти, що сприятимуть стабільності туристичної галузі. Визначені фактори, які впливають на розвиток туристичного ринку. Grounded especially the development of tourism enterprises and identified effective tools to promote the stability of the tourism industry. The factors that influence the development of the tourism market.