Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Фірмовий стиль як невід’ємна складова іміджу готелю
    (2013) Мурак, Оксана Юріївна; Влодарчик, Тетяна Вікторівна
    Створюючи власний стиль готель забезпечує собі цілий ряд переваг: допомагає клієнтам швидко орієнтуватися у потоці інформації, знижує витрати на формування комунікацій, забезпечує досягнення необхідної ємності всієї реклами та інших засобів маркетингових комунікацій готелю, сприяє підвищенню корпоративного духу, об’єднує персонал, позитивно впливає на естетичні почуття клієнтів та персоналу і загальний естетичний рівень готелю. Creating your own style hotel offers a number of advantages: it helps customers to quickly navigate the flow of information, reduces the formation of Communications achieves the necessary capacity of all advertising and other marketing communications tools hotel promotes corporate spirit, uniting staff, positively affects aesthetic sense of customers and staff and overall aesthetic level of the hotel.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні клінінгові рішення в готелях
    (2014) Словінська, М.; Влодарчик, Тетяна Вікторівна
    Батьківщиною клінінгу вважається Америка, яка зосереджує найбільший обсяг виробництва інвентарю, хімії, професійного устаткування для клінінгу. Саме там, близько 100 років тому і народилася послуга -"професійне прибирання". Сьогодні на американські стандарти чистоти орієнтуються багато компаній клінінгу всього світу. Homeland cleaning is considered America and brings the greatest volume of production equipment, chemicals, professional equipment for cleaning. There, about 100 years ago and the service was born - "professional cleaning". Today, the American standards of cleanliness are guided many companies cleaning services around the world.
  • Ескіз
    Документ
    Роль інноваційних процесів в розвитку готельного господарства
    (2013) Влодарчик, Тетяна Вікторівна
    Сутність інноваційного процесу виявляється в тому, що він являє собою цілеспрямований ряд дій по впровадженню інновацій, по розробці нових продуктів і операцій, щодо їх реалізації на ринку і подальшої дифузії. Для підвищення ефективності інноваційної діяльності, для впорядкування її системної організації, поглиблення обґрунтованості і аналітичної підготовки схвалюваних рішень, оптимізації складу вживаних технологій, вдосконалення методів і форм обліку в інноваційній діяльності необхідна наявність цілої системи управління інноваційними процесами. The essence of the innovation process is that it is a deliberate series of actions to implement innovation in new product development and operations for their placing on the market and further diffusion. To improve the efficiency of innovation for regulation of systemic organization, enhance the validity and analytical training endorse decisions, optimization of the technology used, improvement methods and forms for registration in innovation requires whole system of innovation processes.