Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Місце експериментальної лабораторної роботи в процесі вивчення органічної хімії студентами технологічних спеціальностей ВНЗ
    (2016) Мазур, Лариса Михайлівна; Попова, Інна Вадимівна; Ковальова, Світлана Олександрівна
    В статті наведений детальний опис етапів проведення лабораторних робіт з курсу «Органічна хімія» у професійній підготовці бакалаврів за напрямами «Харчові технології та інженерія» та «Хімічна технологія» Національного університету харчових технологій. Високий рівень знань з дисципліни «Органічна хімія» забезпечує майбутньому фахівцю харчової промисловості можливість найкращого засвоєння дисциплін професійного спрямування. Stages of the laboratory work on the course "Organic Chemistry" for bachelors of specialities of "Food Technology and Engineering" and "Chemical engineering" of the National University of Food Technologies are considerated in detail in the article. The successful mastering of course " Organic chemistry " by students provides them good theoretical and practical base for better understanding of disciplines of the professional direction.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості модульної технології освіти технічних вищих навчальних закладах
    (2015) Сімурова, Наталія Вячеславівна; Ковальова, Світлана Олександрівна; Мазур, Лариса Михайлівна; Майборода, Олена Іванівна
    В технологічному процесі виховання майбутнього інженера завжди чітко представлена керованість освітнього процесу. Це визначає досягнення поставленої перед студентом мети за допомогою різних прикладних і теоретичних методів. Характерною рисою освіти у технічних вишах є двобічність, сумісна діяльність викладача та студента, яка містить сукупність методів проектування й організації процесу навчання, наявність умов для розкриття особистого потенціалу, постійне самовдосконалення навичок і знань майбутнього фахівця. In the technological process of education of future engineers always clearly presented control of the educational process. This determines the student to achieve the goal through a variety of applied and theoretical methods. A characteristic feature of education in technical universities are dvobichnist compatible activities of teacher and student, which contains a set of methods and design of the learning process, the conditions for disclosure of personal potential, continuous self-improvement skills and knowledge of future specialists.