Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
24 результатів
Результати пошуку
Документ Роль інновацій у формуванні конкурентних переваг(2024) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Попович, Валентин Мар’яновичУ сучасному бізнес-середовищі інновації відіграють ключову роль у формуванні конкурентних переваг. Швидкий розвиток технологій, зміни в споживчих уподобаннях та глобалізація змушують компанії постійно шукати нові способи залишатися конкурентоспроможними. Інновації стають тим інструментом, що дозволяє компаніям не тільки вижити в умовах жорсткої конкуренції, але й досягати лідерських позицій на ринку. У даній статті було розглянуто поняття інновацій, їхні види, роль у формуванні конкурентних переваг, методи впровадження та приклади успішних інноваційних компаній.Документ Giveaway-конкурси – сучасний інструмент просування(2019) Токар, Тетяна Олегівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто сучасний інструмент просування – популярні розіграші під назвою Giveaway-конкурси.Документ Прогнозні дослідження обсягів збуту на основі методу експертних оцінок(2014) Сінгаєвський, Ігор Олегович; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаПрогнози місткості ринку й обсягів збуту є основою виробничого і фінансового планування ринкової діяльності підприємства. На теперішній час існую численна (понад 100) кількість методів та прийомів складання прогнозів збуту, котрі вирізняються за ступенем об'єктивності і аналітичності процесу, загальним принципом дії, процедурою одержання параметрів прогнозної моделі, сферою застосування інауковою об'єктивністю. Проте слід зазначити, що широкого практичного застосування як основні знайшли лише близько 20 з них. Forecasts of market size and sales volume are the foundation of industrial and financial planning market of the company. At present there are numerous (more than 100) number of methods and techniques of forecasting sales, which include the degree of objectivity and analyticity of the process, the general principle of action, the procedure to obtain the parameters of the forecasting model, scope and scientific objectivity. However, it should be noted that the wide applications as key found only about 20 of them.Документ Етапи процесу створення та розвитку бренда: формування ДНК бренда(2014) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Габор, О. О.Розглянуто етапи та основні складові формування ДНК бренда. The stages of formation and the main components of the brand's DNA are considered.Документ Ринок автомобільних послуг в умовах невизначеності макросередовища: розробка стратегії маркетингу(2014) Слівінська, Вікторія; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто особливості розроблення маркетинговий стратегій в умовах невизначеності макросередовища. eatures of development of marketing strategies in the conditions of uncertainty of the microenvironment are considered.Документ Просування товарів та послуг на промислових ринках за допомогою Інтернет-маркетингу(2014) Костюченко, Надія Олегівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто особливості Інтернет-маркетингу – одного із найбільш сучасних та перспективних методів просування промислових товарів та послуг. The features of Internet Marketing - one of the most modern and advanced methods of promoting industrial goods and services are considered.Документ Характерні риси, переваги та недоліки нестандартної реклами(2014) Галюк, Л. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто характерні риси, переваги та недоліки нестандартної реклами. The characteristic features, advantages and disadvantages of non-standard advertising are considered.Документ Характеристика методів дослідження товарного асортименту підприємства(2014) Чайка, Іванна Василівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто сутність, переваги та недоліки найбільш поширених методів дослідження товарного асортименту підприємства. The essence of the advantages and disadvantages of the most common methods of research enterprise product portfolio are considered.Документ Дослідження ставлення споживачів до продукції за допомогою багатофакторних моделей(2001) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Пантелєєва, О. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто основні методи багатофакторних моделей дослідження ставлення споживачів до продукції. Were examined the main methods of multifactor models that are used for research of attitude of consumers to the product.Документ Теоретичні аспекти стратегічного маркетингового планування(2001) Пантелєєва, О. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто складові плану маркетингу як результату стратегічного маркетингового планування. Were considered components of the marketing plan how the result of strategic marketing planning.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »