Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Особливості управління прибутком підприємства в сучасних умовах
    (2014) Моршна, Олег; Литвинюк, Ольга Петрівна
    Обсяготриманого прибутку має досить велике значення в діяльності підприємства. Величина прибутку впливає на формування його фінансових ресурсів: збільшення ринкової вартості; ефективність виробничої діяльності підприємства сприяє економічному розвитку держави. Оптимальне управління структурою прибутку допомагає підприємству запобігти банкрутству, сприяє перспективам виходу на міжнародні ринки. Тому, проблема управління прибутком підприємства набуває усе більшого значення, оскільки саме тут концентрується ефект усієї господарської діяльності кожного підприємства. Obsyahotrymanoho income is quite important in the enterprise. The value of income affects the formation of his funds: increase in market value; efficiency of production activity contributes to economic development. Optimal control structure of profit helps businesses avoid bankruptcy helps perspectives on international markets. Therefore, the problem of profit management company becoming more and more important since it is the effect of concentrating all economic activities of each enterprise.
  • Ескіз
    Документ
    Основні шляхи зниження собівартості продукції підприємства
    (2014) Кравченко, Катерина Віталіївна; Литвинюк, Ольга Петрівна
    В умовах ринкових відносин центр економічної діяльності переміщується до основної ланки всієї економіки - підприємства, тому що саме на підприємстві створюється продукція, виконуються роботи, надаються послуги. Найважливішою економічною категорією, що характеризує витрати підприємства на виробництво і реалізацію продукції є собівартість продукції. Вона є також найважливішим якісним показником роботи підприємства, тому що характеризує рівень використання всіх ресурсів (змінного і постійного капіталу), що знаходяться в розпорядженні підприємства. Товаровиробник повинен прагнути зниження собівартості, оскільки її зниження забезпечує йому додатковий прибуток. In terms of market relations center of economic activity moves to the main level of the whole economy - the company because the company is established products, the works, services are provided. The most important economic category that the expenditures on production and marketing is the cost of production. It is also an important quality indicator of the company, as characterizes the use of all resources (variable and constant capital) held by the company. Producers should strive to reduce the cost, because its reduction gives him additional income.