Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Дослідження та моделювання роботи рекламного відділу підприємства(2004) Маноха, Людмила ЮріївнаУ сучасних ринкових умовах професійний керівник має обґрунтовувати загальну стратегію підприємства на основі ретельно підтвердженого інформаційного аналізу, проведеного інструментарієм, що належить до методів і модулів, що використовуються у виробничому та операційному менеджменті. Оптимізаційна задача розв'язується методом динамічного програмування, за яким визначається оптимальний розподіл вкладення коштів у кожну рекламну акцію різних рекламних компаній таким чином, щоб отримати за рахунок реклами максимум можливих покупців.