Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Причини неефективної мотивації персоналу(2014) Яременко, Єлизавета; Москаленко (Римаренко), Вікторія ОлександрівнаПроблемам мотивації приділяється все більша увага, тому що роль і значення людських ресурсів стрімко зросло. Останнім часом основу концепції управління персоналом складає зростаюча роль особистості працівника, знання його мотиваційних установок, вміння їх формувати і направляти у відповідності із завданнями, що стоять перед підприємством. Більшість теоретичних і практичних проблем, пов'язаних із цією концепцією управління не можуть бути вирішені без опори на психологічні знання. Актуальність теми полягає ще в тому, що люди є центральним і головним елементом в будь-якій системі управління і в будь-якій виробничій системі. Разом з тим персонал - це, перш за все, люди, які характеризуються складним комплексом індивідуальних якостей, серед яких соціально-психологічні відіграють головну роль. Здатність персоналу одночасно виступати об'єктом та суб'єктом управління є головною специфічною особливістю менеджменту персоналу. The problem of motivation is receiving increasing attention as the role and importance of human resources has soared. Recently basis of the concept personnel management is the growing role of the individual employee, knowledge of its motivational attitudes, their ability to shape and guide, in accordance with the tasks facing the company. Most of the theoretical and practical problems associated with this concept of governance can not be solved without relying on psychological knowledge. Background lies in the fact that humans are the central and most important element in any system of governance in any production system. However, the staff - is, first of all, people who are characterized by a complex set of individual characteristics, including socio-psychological play a major role. The ability of staff to perform both objects and subjects of control are the main specific feature of personnel management.Документ Контроль працівників(2014) Кондратюк, Світлана Юріївна; Москаленко (Римаренко), Вікторія ОлександрівнаКонтроль - це спосіб створення такої робочої обстановки, в якій заохочуються досягнення працівників. Його ціль - спостереження за персоналом, досягнення високої ефективності роботи, підтримки морального духу і створення мотивації підлеглих, контроль за витратами, мінімізація дублювання функцій, роз'яснення співробітникам політики компанії і вирішення проблем. Контроль здійснюється за допомогою особистих контактів, зборів і письмових звітів, які менеджери отримують від підлеглих. Control - it is a way of creating such a work environment in which employees are encouraged to achieve. Its purpose - to monitor the staff to achieve high performance, support the morale and motivation of subordinates create, control costs, minimize duplication of functions, explanation of company policy to employees and problem solving. This is accomplished through personal contacts, meetings and written reports that managers receive from subordinates.Документ Тьютінг як форма навчання(2010) Москаленко (Римаренко), Вікторія ОлександрівнаРозглянуто тьютінг як ефективна форма адаптації й навчання нового персоналу підприємства. Висвітлено основні переваги впровадження на підприємстві системи наставництва. Зазначені основні завдання тьютера та мету тьютенгу. Tutorship considered as an effective form of adaptation and training new personnel. The basic advantages of the enterprise mentoring systems. These primary goals and objectives tutorship.