Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка якості ігристих вин за фізико-хімічними показниками
    (2016) Несміянова, Марія Валеріївна; Шаповалова, Наталія Петрівна
    Українські ігристі вина займають значне місце на європейському ринку алкогольних напоїв. Якість ігристих вин в значній ступені характеризується їх фізико-хімічними показниками, які в свою чергу визначаються використаною сировиною, технологією виготовлення, умовами зберігання. Ukrainian sparkling wines occupy a significant place in the European market of alcoholic beverages. Quality sparkling wine characterized by a large degree of physical and chemical indicators, which in turn are determined by the used raw materials, manufacturing techniques, storage conditions.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості розвитку дискаунтерів в Україні та Європі
    (2014) Несміянова, Марія Валеріївна
    На даний час в Європі дуже популярні магазини-дискаунтери, які розміщуються в спальних районах міст та пропонують продукцію за найнижчими цінами, але можуть поступатися якістю продукції, обслуговуванням та асортиментом. Currently in Europe is very popular stores, discount stores, which are located in residential areas of cities and offer products at the lowest prices, but may yield quality products, service and assortment.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми сучасного маркетингу та торговельного підприємництва
    (2012) Несміянова, Марія Валеріївна
    По мірі того, як ускладнюються проблеми, що стоять перед людством, і збільшуються його можливості, теорія і практика маркетингу привертають все більше уваги підприємств організацій і цілих країн. Так підприємства, які займаються виробництвом або реалізацією товарів, починають усвідомлювати різницю між збутом і маркетингом і перебудовувати свою діяльність на основі останнього. As how complicated the problems facing humanity, and increase its capabilities, theory and practice of marketing attract more attention enterprise organizations and entire countries. So enterprises engaged in the production or sale of goods, becoming aware of the difference between sales and marketing and rebuild its business based on the latter.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка якості хутра і хутряних виробів на ринку України
    (2014) Несміянова, Марія Валеріївна; Григоренко, Інна Василівна
    В першу чергу при оцінці якості хутра потрібно дослідити показники маркування та перевірити їх на відповідність з сертифікатом якості або відповідності. First of all, in assessing the quality of fur you want to explore the performance labeling and test them for compliance with the certificate of quality or conformity.
  • Ескіз
    Документ
    Характеристика корисності печива та розподіл по рейтингу
    (2014) Несміянова, Марія Валеріївна; Чорна, Анастасія Іванівна
    Печиво це не тільки добре всім відомий кондитерський виріб а, це й універсальні ласощі на всі часи і на будь-який смак. Печиво популярне в багатьох країнах світу, особливо серед дітей. Cookie is not only well known to all confection but it is versatile delicacy at all times and for all tastes. Biscuits popular in many countries, especially among children.