Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Групи лояльності споживачів послуг туристичного та готельно-ресторанного бізнесу(2015) П'янкова, Оксана ВасилівнаАктуальним залишається перетворення процесу надання послуги на взаємовідносини між споживачем та суб’єктом туристичного та готельно- ресторанного бізнесу. Адже саме лояльність є ідентифікатором ступеню бажання споживача розвивати стосунки зі «своїм» оператором ринку послуг. Remains topical transform the delivery of services to the relationship between consumers and business and tourist hotel and restaurant business. After all, loyalty identifying the degree of consumer desire to develop relationships with "their" market operator services.Документ Інструменти комунікативного впливу бренда на споживача(2012) П'янкова, Оксана ВасилівнаДосліджено інструменти комунікативного впливу бренда на споживачаДокумент Ім’я бренду - як елемент взаємовідносин зі споживачем(2011) П'янкова, Оксана ВасилівнаДосліджено особливості імен брендів продуктів харчування