Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Управління маркетинговими комунікаціями підприємства
    (2020) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина Володимирівна
    Розглянуто і узагальнено існуючі теоретичні засади управління маркетинговими комунікаціями підприємства. Досліджено методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових комунікацій підприємства, проаналізовано особливості управління маркетинговими комунікаціями у зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Розроблено пропозиції щодо напрямів удосконалення управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта господарювання. The existing theoretical principles of management of marketing communications of the enterprise are considered and summarized. Methodical approaches to evaluating the effectiveness of the company's marketing communications were studied, the peculiarities of marketing communications management in the foreign economic activity of the company were analyzed. Proposals have been developed regarding directions for improving the management of marketing communications of the business entity
  • Ескіз
    Документ
    Управління товарним портфелем підприємства
    (2016) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна
    Розглянуті теоретичні питання управління товарним портфелем підприємства. Наведені основні умови його формування. Theoretical questions of enterprise product portfolio management are considered. The main conditions for its formation are proposed.
  • Ескіз
    Документ
    Управління інформаційними ресурсами підприємства
    (2017) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Яровий, Леонід Володимирович
    Управління сучасним підприємством вимагає широкого використання інформаційних ресурсів. Організація ефективного їх використання характеризується системою показників, які розроблюються на різних стадіях планування. Management of a modern enterprise requires extensive use of information resources. The organization of their effective use is characterized by a system of indicators, which are developed at different stages of planning.