Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Методи впливу реклами на рішення споживачів(2012) Рущенко, Надія МиколаївнаКомерційна реклама здійснює потужну соціальну функцію, яка полягає в тому, щоб надихати людину на збільшення матеріальних благ. Реклама є «посередником» між виробником та споживачем, що прискорює обіг товарів, послуг та грошей. Вона створює конкурентне середовище на даному ринку, а також виступає стимулом до покупки товару чи послуги. Commercial advertising has a strong social function, which is to inspire people to increase wealth. Advertising is the "mediator" between producer and consumer, which accelerates the circulation of goods, services and money. It creates a competitive environment in the market and acts as an incentive to purchase goods or services.