Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток винного туризму на Закарпатті(2012) Басюк, Дарія Іванівна; Скорченко, Оксана ВікторівнаВинний туризм у Закарпатті стає дедалі популярнішим серед туристів, свідченням цього є опитування експертів, проведенні у січні 2010 р. в м. Ужгороді. Доцільно розробляти нові маршрути пов’язані з винним туризмом, проводити винні фестивалі, готувати цікаві пропозиції для виходу на світовий ринок туристичних послуг. Wine tourism in our region is becoming more popular among tourists, is evidence of this survey experts held in January 2010 in the city. Uzhgorod. It is advisable to develop new routes related to wine tourism, wine festivals hold, prepare interesting proposals for the world market of tourist services.Документ Тростинний цукор - корисна сировина для закладів ресторанного господарства(2012) Скорченко, Оксана Вікторівна; Цирульнікова, Віта ВалентинівнаЗа органолептичними та фізико-хімічними показниками всі види тростинного цукру відповідають вимогам нормативної документації і можуть бути рекомендованими до використання в закладах ресторанного господарства як унікальні природні продукти, які удосконалюють смак багатьох холодних страв, супів, різних соусів і маринадів, випічки, покращують консистенцію продуктів, збільшуючи їх в об'ємі. For organoleptic and physico-chemical parameters all kinds of cane sugar meeting the requirements of regulatory documents and can be recommended for use in institutions restaurant industry as a unique natural products that improve the taste of many cold dishes, soups, various sauces and marinades, baking, improve the consistency of product increasing them in volume.Документ Застосування автоматизованої системи при зміні простирадл у готелях(2015) Скорченко, Оксана Вікторівна; Погуда (Шиян), Наталія ВікторівнаУ будь-якому бізнесі дуже велика частина грошей йде на оплату людської праці. Тому підприємства всіх галузей намагаються виконувати технологічні процеси за допомогою машин і апаратів. Економічно вигідно є така структура підприємства в якій людина виконує контроль та аналіз техніки. Виходячи з цього Генрі Форд прийшов до висновку встановити конвеєр на своєму виробництві. І якщо просто вийти на вулицю і подивитися навкруги видно, що там де тільки можна людську працю замінити на автоматизовану її обов’язково замінюють. На увазі маються: автомати для виготовлення кави, автомати для купівлі жетона в метро, автомати для здійснення платежу за мобільний зв’язок. Прикладів безліч, з’являється питання як автоматизацію можна впровадити в готельне господарство?Документ Універсальна конструкція ліжка для готельного номеру twin та double(2014) Скорченко, Оксана Вікторівна; Коваль, Ольга АндріївнаКонкуренція на ринку готельних послуг зростає. Через ціну на готельне обслуговування, яке зазвичай коштує дорожче, ніж оренда квартири, винаймання квартири замість готелю стало звичайним ділом. Навіть з'явився сайт, де представленні кватири Європи з рейтингом власника і коментарями гостей. Competition in the market of hotel services is growing. Because the price of hotel services, which is usually more expensive than renting a flat vynaymannya apartments instead of the hotel was the usual thing. Even there was a website where representation kvatyry european ratings owner and comments.Документ Нанотехнології в майбутньому авангардної гастрономії(2014) Скорченко, Оксана Вікторівна; Вакулко, Валерія Вікторівна; Цирульнікова, Віта ВалентинівнаОсновні надії використання нанотехнологій у виробництві продуктів харчування, пов'язані, насамперед, з поліпшенням їх поживних властивостей, смаку і корисності, а також зі зниженням виробничих втрат. The main hope of using nanotechnology in food production, associated primarily with improving their nutritional quality, taste and usefulness, and also with a decrease in production losses.Документ Вагон-туристична фірма, як інноваційна форма туристичного підприємництва(2014) Скорченко, Оксана Вікторівна; Басюк, Дарія ІванівнаСамодіяльний туризм набуває обертів. Майже в кожної людини є місце на Землі, куди вона любить їздити відпочивати. В сезон відпочинку люди просто купують білети і їдуть на залізничний вокзал міста-курорту, а звідти вже вирішують, як далі організувати свій відпочинок. Це категорія людей - дії, які не люблять витрачати час на розмови, навіть, якщо від обговорення їхньої майбутньої подорожі з туристичним агентом вона могла б стати цікавіше та комфортніше. Щоб зробити такий сегмент людей своїми клієнтами, потрібно створити зручні для них умови. Backpackers gets momentum. Almost every person has a place on Earth where she likes to go to rest. In the holiday season, people just buy tickets and go to the railway station resort town, and from there decide how to further organize your holidays. This category of people - actions that do not like to spend time talking, even if from discussing their future trip with a travel agent, it could be a fun and comfortable. To make this segment of people your customers, you need to create comfortable conditions for them.