Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Прямий маркетинг як інструмент комунікаційної політики підприємства(2021) Скригун, Наталія Петрівна; Копиленко, Анастасія АнатоліївнаРозглянуто прямий маркетинг як інструмент комунікаційної політики підприємства. Встановлено, що прямий маркетинг є ефективним інструментом маркетингових комунікацій, що сприяє посиленню лояльності до компанії. Надано практичні рекомендації щодо використання методів прямого маркетингу у діяльності підприємства. Direct marketing as a tool of the company's communication policy is considered. It has been established that direct marketing is an effective tool of marketing communications that promotes loyalty to the company. Practical recommendations on the use of direct marketing methods in the company's activities are given.Документ E-mail-маркетинг як інструмент підвищення ефективності продаж(2015) Кириленко, Ірина Ігорівна; Скригун, Наталія Петрівна