Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Прямий маркетинг як інструмент комунікаційної політики підприємства
    (2021) Скригун, Наталія Петрівна; Копиленко, Анастасія Анатоліївна
    Розглянуто прямий маркетинг як інструмент комунікаційної політики підприємства. Встановлено, що прямий маркетинг є ефективним інструментом маркетингових комунікацій, що сприяє посиленню лояльності до компанії. Надано практичні рекомендації щодо використання методів прямого маркетингу у діяльності підприємства. Direct marketing as a tool of the company's communication policy is considered. It has been established that direct marketing is an effective tool of marketing communications that promotes loyalty to the company. Practical recommendations on the use of direct marketing methods in the company's activities are given.
  • Ескіз
    Документ
    E-mail-маркетинг як інструмент підвищення ефективності продаж
    (2015) Кириленко, Ірина Ігорівна; Скригун, Наталія Петрівна