Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Діагностика збалансованості витрат на елементи маркетингового комплексу підприємства(2015) Стеценко, Вікторія АнатоліївнаРозвиток підприємства є необхідною передумовою його успішного функціонування в конкурентному середовищі. З метою забезпечення постійного розвитку здійснюється управління основними показниками ефективності його функціонування. The development of enterprises is a prerequisite for its successful functioning in a competitive environment. In order to ensure continuous development manages key performance indicators for its functioning.Документ Дослідження сприйняття споживачами інструментів маркетингу в окремих галузях харчової промисловості(2014) Стеценко, Вікторія АнатоліївнаРозробка і реалізація ефективних маркетингових заходів є однією основних задач маркетингових відділів підприємств харчової промисловості. З цією метою необхідним є дослідження сприйняття маркетингових заходів споживачами, що забезпечує отримання первинної інформації щодо співвідношення важливості та задоволеності існуючою маркетинговою політикою харчової промисловості для різних сегментних груп. Development and implementation of effective marketing activities is one of the main tasks of marketing departments of the food industry. For this purpose it is necessary to study the perception of consumers marketing activities, which gives a primary information regarding the relationship between importance and satisfaction with current food industry marketing policy for different segment groups.