Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Застосування концепції Zero-waste у харчових технологіях як ефективний метод охорони навколишнього середовища(2024) Тоненька, Дар'я Сергіївна; Стеценко, Наталія ОлександрівнаУпровадження концепції Zero-waste є складовою частиною «зеленої» економіки, а у технологіях харчових продуктів – є важливим етапом у створенні стійкої та відповідальної системи харчування. Інновації у цій сфері спрямовані на ефективне використання ресурсів, на створення якісно нових продуктів, що відповідають вимогам сучасного ринку, запитам споживача та забезпечують захист довкілля. Концепція Zero-waste у технологіях харчових продуктів стає базовим необхідним принципом для розвитку європейського суспільства в умовах зростаючої екологічної свідомості. Вона сприяє інноваціям, стимулює економіку, формує усвідомленість серед споживачів і допомагає країнам забезпечувати стале та відповідальне господарюванняДокумент Використання кейс-методу у процесі професійно-практичної підготовки фахівців з харчових технологій(2021) Стеценко, Наталія ОлександрівнаДосвід впровадження та практичної реалізації методу кейсів у процесі професійно-практичної підготовки майбутнього фахівця з технологій харчових виробництв свідчить, що при цьому спостерігається зростання педагогічної майстерності та фахової компетентності учасників інноваційних процесів, покращення якісних показників навчальних досягнень здобувачів. На рівні особистості студента відслідковується формування сучасного стилю мислення з його характерними ознаками: креативністю, системністю, гнучкістю, динамізмом, перспективністю, об’єктивністю та концептуальністю. The experience of implementation and practical implementation of the case method in the process of professional and practical training of future specialists in food technology shows that there is an increase in pedagogical skills and professional competence of participants in innovation processes, improving quality indicators of academic achievement. At the level of the student's personality, the formation of a modern style of thinking with its characteristic features is observed: creativity, system, flexibility, dynamism, perspective, objectivity and conceptuality.