Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток малого і середнього підприємництва — база існування середнього класу в суспільстві
    (2012) Сухіх, Оксана Андріївна
    Представники середнього класу — соціально свідомі індивіди, з належним рівнем освіти та кваліфікації, високим професіоналізмом та наявністю мотивацій до підприємництва. Фундаментальною історичною основою формування середнього класу, як фактору пом’якшення соціальної напруги і демократизації ринкових відносин, та фактору впливу на рівень зайнятості населення і гнучкість ринку праці, є власники малого і середнього бізнесу. Representatives of the middle class - socially conscious individuals with proper education and training, high Professionalism and motivation for entrepreneurship. The fundamental historical basis for the formation of the middle class as a factor mitigating the social tensions and democratic market economy, and factors influencing the level of employment and labor market flexibility are the owners of small and medium business.