Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Теоретичні засади поняття конкурентних стратегій підприємства(2014) Стороженко, З.; Турчина (Побережна), Марія ПетрівнаУ ХХ столітті чітко прослідковується загострення конкурентної боротьби на вітчизняних та міжнародних ринках збуту, що зумовило необхідність в посиленні стратегічного напрямку діяльності організації. Усе це призвело до того, що підприємства в своїй стратегічній діяльності почали приділяти значну увагу конкурентним стратегіям, які вони розробляли на основі своїх конкурентних переваг і недоліків конкурентів, тим самим забезпечуючи конкурентоспроможність підприємства. In the ХХ century evident competition at the domestic and international markets, resulting in the need to strengthen the strategic direction of the organization. All this has meant that companies in their strategic activities began to pay increasing attention to competitive strategies that are developed on the basis of their competitive strengths and weaknesses of competitors, thereby ensuring competitiveness.Документ Стан та перспективи розвитку підприємств хлібопекарської галузі Хмельницької області(2014) Пізнюр, Марина Вікторівна; Турчина (Побережна), Марія ПетрівнаНа сьогодні найстійкішими є підприємства, які орієнтовані на виготовлення продукції для задоволення базових потреб населення. До них, звичайно, можна віднести ті суб'єктів господарювання які займаються виготовленням харчових продуктів. Безумовно, що однією з найбільш стратегічно важливих галузей харчової промисловості є хлібопекарська. Відтак, «хлібний» ринок України представлений продукцією вітчизняного виробництва. Проте, останні роки спостерігається невтішна тенденція стосовно розвитку хлібопекарської галузі. Кількість підприємств які займаються виготовленням такого звичного і важливого продукту харчування щороку зменшується, а ті які функціонують характеризують свою діяльність як на межі виживання. Today is the most stable companies that are focused on the manufacture of products to meet the basic needs of the population. These of course include those entities that are engaged in the manufacture of food products. Certainly, one of the most strategically important sectors of the food industry is baking. Thus, "Bread" market Ukraine is represented domestic products. However, recent years have seen a disappointing trend in respect of the baking industry. Number of enterprises engaged in manufacturing a familiar and important food decreases each year, and those that operate characterize their activities as on the brink of survival.