Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Управління маркетинговими комунікаціями підприємства(2020) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина ВолодимирівнаРозглянуто і узагальнено існуючі теоретичні засади управління маркетинговими комунікаціями підприємства. Досліджено методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових комунікацій підприємства, проаналізовано особливості управління маркетинговими комунікаціями у зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Розроблено пропозиції щодо напрямів удосконалення управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта господарювання. The existing theoretical principles of management of marketing communications of the enterprise are considered and summarized. Methodical approaches to evaluating the effectiveness of the company's marketing communications were studied, the peculiarities of marketing communications management in the foreign economic activity of the company were analyzed. Proposals have been developed regarding directions for improving the management of marketing communications of the business entityДокумент Товарна політика українського аграрного експорту(2020) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина ВолодимирівнаВизначено товари, які є найбільш конкурентоспроможними на світових ринках аграрної продукції. Обґрунтовано доцільність оптимізації структури експорту продукції агропромислового комплексу, як головної умови для входження України в систему міжнародних господарських зв'язків і використання переваг міжнародної торгівлі. The goods that are the most competitive on the world markets of agricultural products have been determined. The expediency of optimizing the structure of the export of products of the agro-industrial complex, as the main condition for Ukraine's entry into the system of international economic relations and the use of the advantages of international trade, is substantiated.